Nem csak az időjárás befolyásolja a söreladást
A Dreher Sörgyárak, az ország vezető sörgyártója, kétszámjegyű értékesítés növekedéssel zárta a nyarat a tavalyi évhez képest, amit a régi kedvenc márkák népszerűsítése mellett olyan újdonságok bevezetésével sikerült elérnie, mint a Dreher 24 Gyömbér, a Kingswood cider és a különleges alapanyagokból készült Dreher Hidegkomlós.
A prémium és szuperprémium márkák tovább erősödtek, ami azt mutatja, hogy a magyar fogyasztók számára is egyre inkább előtérbe kerülnek a minőségi elvárások. A fogyasztók minőség iránti elköteleződését a Dreher Sörgyárak saját, kiemelkedően fontos feladatának tekinti.
A radlerek népszerűsége általánosságban csökkent, de a Sörgyárak a Dreher 24 Gyömbér bevezetésével új lendületet adtak az ízesített söröknek. A kizárólag természetes alapanyagokat tartalmazó, nem túl édes, nem túl száraz alma cider, a Kingswood, eladásának fokozatos növekedése pedig azt mutatja, hogy a vállalat jól döntött, amikor idén májusban belépett a cider piacra is.
Az idei év abszolút kedvence a Dreher Hidegkomlós, ami olyan keresett volt, hogy már a teljes idei évre tervezett készletet kiitta a magyar közönség. A Budavári Sörfesztiválon debütált újdonság minden várakozást felülmúlt, a három hónap alatt a tervezett eladás duplája fogyott.
Az általános növekedést a kedvező időjárás mellett jól célzott marketing kampányok, mint például a Nagy Feróval közös Kőbányai kampány, is segítették, valamint a sikeres újítások, fejlesztések. Tavasszal a Dreher Sörgyárak bővítette kőbányai gyárának raktárkapacitását, hogy a vállalat logisztikai, illetve ellátási lánc teljesítményét növelje, hatékonyabbá tegye és az országos erőforrásokat optimalizálja. A Dreher Sörgyárak nemcsak a hazai sörpiacnak, hanem Magyarország gazdaságának is egyik meghatározó szereplője és célja együtt növekedni a magyar gazdasággal.
A vállalat minden 2015-ös újítását örömmel fogadták a fogyasztók, és pozitív visszajelzések jöttek azzal kapcsolatban is, amin a versenytársakkal ellentétben nem változtattak.
A nyári fesztiválszezonban Magyarország legnépszerűbb márkái a Budavári Sörfesztivál, a Fezen és a SUN Fesztivál közönségéhez is eljutottak, a Sziget Fesztiválon 450 000 magyar és külföldi felhasználó ismerkedhetett meg az egyik legnagyobb múltú magyar sörrel, a Dreherrel. Az idén második alkalommal a sörgyár területén megrendezett DreherFesztre 50 százalékkal többen voltak kíváncsiak, mint tavaly, így itt több mint 5000 ember zárta a nyarat.
Kapcsolódó cikkeink
NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >