Nem árul ketreces tartásból származó tojásokat a Tesco 2025 után
A vásárlói szokások folyamatosan változnak, egyre többeket foglalkoztat, hogy honnan származnak a termékek, és milyen módszerekkel készülnek. A Tesco elkötelezett, hogy vásárlóinak napról napra a legjobb minőségű termékeket kínálja, és ezeket etikusan és fenntarthatóan működő szállítóktól szerezze be. Az áruházlánc kiemelt célja az állatok jólétének javítása, ezért 2025-ig megszünteti a ketreces tartásból származó tojások értékesítését.
A Tescónál már most sokféle tojás közül választhatnak a vásárlók: az áruházlánc kínálatában mélyalmos és biotojásokat is találnak. A vállalat a következő időszakban a szállítóival közösen egyeztetve alakítja ki az általa elvárt állatjóléti szabványokat, az átállás során pedig végig megfelel majd a tojástermelésre vonatkozó szigorú előírásoknak.
„Vásárlóinknak és nekünk is fontos tudni, honnan származnak az áruházaink polcaira kerülő termékek. Minden piacunkon arra törekszünk, hogy vonzó árakon kimagasló minőségű termékekkel szolgáljuk ki vásárlóinkat, miközben jelentős környezetvédelmi és társadalmi problémákkal is foglalkozunk. Úgy döntöttünk, hogy 2025 végére – szállítóinkkal szorosan együttműködve – megszüntetjük a ketreces tartásból származó tojások értékesítését. Sem sajátmárkás, sem más termékek között nem szerepelnek majd a kínálatban” – mondta Jamie Walker, a Tesco Európa beszerzési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Kiderült, mennyit keres a Tesco első embere
A Tesco vezérigazgatója, Ken Murphy, az idei évben rekordösszegű, 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >