Nem árul ketreces tartásból származó tojásokat a Tesco 2025 után
A vásárlói szokások folyamatosan változnak, egyre többeket foglalkoztat, hogy honnan származnak a termékek, és milyen módszerekkel készülnek. A Tesco elkötelezett, hogy vásárlóinak napról napra a legjobb minőségű termékeket kínálja, és ezeket etikusan és fenntarthatóan működő szállítóktól szerezze be. Az áruházlánc kiemelt célja az állatok jólétének javítása, ezért 2025-ig megszünteti a ketreces tartásból származó tojások értékesítését.
A Tescónál már most sokféle tojás közül választhatnak a vásárlók: az áruházlánc kínálatában mélyalmos és biotojásokat is találnak. A vállalat a következő időszakban a szállítóival közösen egyeztetve alakítja ki az általa elvárt állatjóléti szabványokat, az átállás során pedig végig megfelel majd a tojástermelésre vonatkozó szigorú előírásoknak.
„Vásárlóinknak és nekünk is fontos tudni, honnan származnak az áruházaink polcaira kerülő termékek. Minden piacunkon arra törekszünk, hogy vonzó árakon kimagasló minőségű termékekkel szolgáljuk ki vásárlóinkat, miközben jelentős környezetvédelmi és társadalmi problémákkal is foglalkozunk. Úgy döntöttünk, hogy 2025 végére – szállítóinkkal szorosan együttműködve – megszüntetjük a ketreces tartásból származó tojások értékesítését. Sem sajátmárkás, sem más termékek között nem szerepelnek majd a kínálatban” – mondta Jamie Walker, a Tesco Európa beszerzési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >