Nem árul ketreces tartásból származó tojásokat a Tesco 2025 után
A vásárlói szokások folyamatosan változnak, egyre többeket foglalkoztat, hogy honnan származnak a termékek, és milyen módszerekkel készülnek. A Tesco elkötelezett, hogy vásárlóinak napról napra a legjobb minőségű termékeket kínálja, és ezeket etikusan és fenntarthatóan működő szállítóktól szerezze be. Az áruházlánc kiemelt célja az állatok jólétének javítása, ezért 2025-ig megszünteti a ketreces tartásból származó tojások értékesítését.
A Tescónál már most sokféle tojás közül választhatnak a vásárlók: az áruházlánc kínálatában mélyalmos és biotojásokat is találnak. A vállalat a következő időszakban a szállítóival közösen egyeztetve alakítja ki az általa elvárt állatjóléti szabványokat, az átállás során pedig végig megfelel majd a tojástermelésre vonatkozó szigorú előírásoknak.
„Vásárlóinknak és nekünk is fontos tudni, honnan származnak az áruházaink polcaira kerülő termékek. Minden piacunkon arra törekszünk, hogy vonzó árakon kimagasló minőségű termékekkel szolgáljuk ki vásárlóinkat, miközben jelentős környezetvédelmi és társadalmi problémákkal is foglalkozunk. Úgy döntöttünk, hogy 2025 végére – szállítóinkkal szorosan együttműködve – megszüntetjük a ketreces tartásból származó tojások értékesítését. Sem sajátmárkás, sem más termékek között nem szerepelnek majd a kínálatban” – mondta Jamie Walker, a Tesco Európa beszerzési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >57 millió forintot érő zsetonokat ad vásárlói kezébe a Tesco
Január 20. és február 16. között a vásárlások után akár…
Tovább olvasom >További cikkeink
GLAMOUR Valentin-napok a ROSSMANN-ban
Február 10-16. között először kerül sor a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >Személyzet nélküli okosüzletet nyit az Auchan
Hamarosan új, innovatív kereskedelmi egységgel áll elő az Auchan Magyarország.…
Tovább olvasom >