Nem árul ketreces tartásból származó tojásokat a Tesco 2025 után
A vásárlói szokások folyamatosan változnak, egyre többeket foglalkoztat, hogy honnan származnak a termékek, és milyen módszerekkel készülnek. A Tesco elkötelezett, hogy vásárlóinak napról napra a legjobb minőségű termékeket kínálja, és ezeket etikusan és fenntarthatóan működő szállítóktól szerezze be. Az áruházlánc kiemelt célja az állatok jólétének javítása, ezért 2025-ig megszünteti a ketreces tartásból származó tojások értékesítését.
A Tescónál már most sokféle tojás közül választhatnak a vásárlók: az áruházlánc kínálatában mélyalmos és biotojásokat is találnak. A vállalat a következő időszakban a szállítóival közösen egyeztetve alakítja ki az általa elvárt állatjóléti szabványokat, az átállás során pedig végig megfelel majd a tojástermelésre vonatkozó szigorú előírásoknak.
„Vásárlóinknak és nekünk is fontos tudni, honnan származnak az áruházaink polcaira kerülő termékek. Minden piacunkon arra törekszünk, hogy vonzó árakon kimagasló minőségű termékekkel szolgáljuk ki vásárlóinkat, miközben jelentős környezetvédelmi és társadalmi problémákkal is foglalkozunk. Úgy döntöttünk, hogy 2025 végére – szállítóinkkal szorosan együttműködve – megszüntetjük a ketreces tartásból származó tojások értékesítését. Sem sajátmárkás, sem más termékek között nem szerepelnek majd a kínálatban” – mondta Jamie Walker, a Tesco Európa beszerzési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >Nyilvános konzultációt indít az Európai Bizottság az uniós állatjóléti jogszabályok korszerűsítéséről
A mezőgazdasági termelés céljából tartott állatok jólétére vonatkozó uniós szabályozás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >