Nem árul ketreces tartásból származó tojásokat a Tesco 2025 után
A vásárlói szokások folyamatosan változnak, egyre többeket foglalkoztat, hogy honnan származnak a termékek, és milyen módszerekkel készülnek. A Tesco elkötelezett, hogy vásárlóinak napról napra a legjobb minőségű termékeket kínálja, és ezeket etikusan és fenntarthatóan működő szállítóktól szerezze be. Az áruházlánc kiemelt célja az állatok jólétének javítása, ezért 2025-ig megszünteti a ketreces tartásból származó tojások értékesítését.
A Tescónál már most sokféle tojás közül választhatnak a vásárlók: az áruházlánc kínálatában mélyalmos és biotojásokat is találnak. A vállalat a következő időszakban a szállítóival közösen egyeztetve alakítja ki az általa elvárt állatjóléti szabványokat, az átállás során pedig végig megfelel majd a tojástermelésre vonatkozó szigorú előírásoknak.
„Vásárlóinknak és nekünk is fontos tudni, honnan származnak az áruházaink polcaira kerülő termékek. Minden piacunkon arra törekszünk, hogy vonzó árakon kimagasló minőségű termékekkel szolgáljuk ki vásárlóinkat, miközben jelentős környezetvédelmi és társadalmi problémákkal is foglalkozunk. Úgy döntöttünk, hogy 2025 végére – szállítóinkkal szorosan együttműködve – megszüntetjük a ketreces tartásból származó tojások értékesítését. Sem sajátmárkás, sem más termékek között nem szerepelnek majd a kínálatban” – mondta Jamie Walker, a Tesco Európa beszerzési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >