Nem áll le az infláció elleni küzdelemmel a Tesco: újabb 2000 termék ára csökken tartósan
Folytatódik az általános árszintcsökkentés a Tescónál. Az áruházlánc januárban több mint 2000, februárban pedig több mint 400 termék árát vitte lejjebb, május közepétől pedig további több mint 2000 árucikkre vezet be az eddiginél alacsonyabb árakat, ezzel is segítve a vásárlók háztartási kiadásainak optimalizálását. A vállalat többek között az energiaárak világpiaci mérséklődéséből, a forint árfolyamának erősödéséből, valamint a beszállítói árak csökkenéséből eredő árkülönbözetet adja tovább vásárlóinak, az átlagos árszintcsökkenés mértéke a 2000 termék esetén 9,4 százalék. A Tesco emellett továbbra is mintegy 600 árgaranciás, hetente pedig mintegy 20 bombaáras, valamint körülbelül 1000 Clubcard-áras terméket kínál jelentős kedvezményekkel üzleteiben és online.
„Az árcsökkentést további több mint 2000 termékkel folytatja a Tesco: május közepétől az árszintcsökkenés mértéke ezeken a termékeken átlagosan 9,4 százalék. Ezeken belül is 60 árucikk ára 30 százalékkal vagy azt meghaladóan lesz kedvezőbb. Az utóbbi időben az energiaárak világszerte mérséklődtek, míg a forint árfolyama javult, ami számunkra is kedvezőbb üzleti körülményeket teremtett, ezért a fogyasztói árakban is szeretnénk érvényesíteni ezeket a pozitív hatásokat. Ismét 2000-nél is több termék árát csökkentjük tehát, és bízunk benne, hogy szállítóinkkal együttműködve hamarosan további árcsökkentéseket jelenthetünk be. Ehhez a beszerzési árak további csökkenésére van szükség, ezért fontosnak tartjuk, hogy szállítóink áraiban is minél jobban megjelenjen a világpiaci változások pozitív hatása”
– mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco magyarországi vezérigazgatója.
A Tesco számos további lehetőséggel segíti a költségkeret okos beosztását. Az immár egy éve tartó Árgarancia programban mintegy 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan, és folyamatosan ellenőrzi azokat. A hűségkártyával rendelkezők ezenkívül hetente jellemzően 20 közkedvelt terméket találnak a Tesco polcain és online bombaáron, melyek közül több termék is nagy, 50 százalékot is meghaladó árengedménnyel vásárolható meg. Emellett hetente mintegy 1000, jelentős árkedvezménnyel kapható termék közül válogathatnak a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében. Mindezeken túl a nyugdíjasok minden kedden 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják Clubcardjukat.
A Tesco aktuális ajánlatai a hetente digitális formátumban megjelenő katalógusban érhetők el, amelyet már az aktuális kedvezményes időszak előtt egy héttel feltöltenek az oldalra, ezzel is támogatva a tudatos, előre megtervezett vásárlást.
Kapcsolódó cikkeink
Októberben 2 százalékra gyorsult az eurózóna inflációja
Éves szinten 2 százalékra gyorsult a fogyasztói áremelkedés az euróövezetben…
Tovább olvasom >Bank360: Bevezeti a kormány az automatikus inflációkövető adóemeléseket
Automatikus adóemelést vezet be több adónál is a kormány. A…
Tovább olvasom >Októberi teaárak: miért lett ilyen drága a magyarok kedvenc forró itala?
A teafogyasztási szokásokra az infláció és az alapanyagok áremelkedése jelentős…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >