Nem ad többé ingyen termékmintát az Amazon
Leállítja ingyenesen kiszállított termékmintaküldő szolgáltatását az Amazon. A fogyasztóknak idáig nem kellett fizetniük a postaköltségért.
A program januárban kezdődött, s lehetővé tette, hogy a vásárlók kipróbálhassanak egyes termékeket, mielőtt eldöntik, hogy valóban szükség van-e rájuk. Az ingyenesen kiszállított minták elsősorban a kozmetikai, állateledel, és zöldség-gyümölcs kategóriába tartoztak, s az Amazon a vásárlók keresési preferenciái alapján küldte a mintákat.
Noha a kiskereskedő nem mondta, miért állítja le a szolgáltatást, feltehetően a döntésben nagy szerepet játszik a vásárlók privát szférájának megsértése, hiszen a célzott marketing a keresési előzmények alapján küldte a mintákat a fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkeink
AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >Az Amazon csatlakozott a 2 billió dolláros klubhoz
Az Amazon szerdán bekerült azoknak a vállalatoknak a kis csoportjába,…
Tovább olvasom >Online üzletet indít jövőre az Amazon Írországban
Az Amazon bejelentése szerint 2025-ben új weboldalt indít Írországban, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >