Nem ad többé ingyen termékmintát az Amazon
Leállítja ingyenesen kiszállított termékmintaküldő szolgáltatását az Amazon. A fogyasztóknak idáig nem kellett fizetniük a postaköltségért.
A program januárban kezdődött, s lehetővé tette, hogy a vásárlók kipróbálhassanak egyes termékeket, mielőtt eldöntik, hogy valóban szükség van-e rájuk. Az ingyenesen kiszállított minták elsősorban a kozmetikai, állateledel, és zöldség-gyümölcs kategóriába tartoztak, s az Amazon a vásárlók keresési preferenciái alapján küldte a mintákat.
Noha a kiskereskedő nem mondta, miért állítja le a szolgáltatást, feltehetően a döntésben nagy szerepet játszik a vásárlók privát szférájának megsértése, hiszen a célzott marketing a keresési előzmények alapján küldte a mintákat a fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >