Nem ad többé ingyen termékmintát az Amazon
Leállítja ingyenesen kiszállított termékmintaküldő szolgáltatását az Amazon. A fogyasztóknak idáig nem kellett fizetniük a postaköltségért.
A program januárban kezdődött, s lehetővé tette, hogy a vásárlók kipróbálhassanak egyes termékeket, mielőtt eldöntik, hogy valóban szükség van-e rájuk. Az ingyenesen kiszállított minták elsősorban a kozmetikai, állateledel, és zöldség-gyümölcs kategóriába tartoztak, s az Amazon a vásárlók keresési preferenciái alapján küldte a mintákat.
Noha a kiskereskedő nem mondta, miért állítja le a szolgáltatást, feltehetően a döntésben nagy szerepet játszik a vásárlók privát szférájának megsértése, hiszen a célzott marketing a keresési előzmények alapján küldte a mintákat a fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Elindult az Amazon Írországban
Az Amazon elindította írországi online áruházát, az Amazon.ie-t, ahol több…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >