Nem ad többé ingyen termékmintát az Amazon
Leállítja ingyenesen kiszállított termékmintaküldő szolgáltatását az Amazon. A fogyasztóknak idáig nem kellett fizetniük a postaköltségért.
A program januárban kezdődött, s lehetővé tette, hogy a vásárlók kipróbálhassanak egyes termékeket, mielőtt eldöntik, hogy valóban szükség van-e rájuk. Az ingyenesen kiszállított minták elsősorban a kozmetikai, állateledel, és zöldség-gyümölcs kategóriába tartoztak, s az Amazon a vásárlók keresési preferenciái alapján küldte a mintákat.
Noha a kiskereskedő nem mondta, miért állítja le a szolgáltatást, feltehetően a döntésben nagy szerepet játszik a vásárlók privát szférájának megsértése, hiszen a célzott marketing a keresési előzmények alapján küldte a mintákat a fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >