Negyven százalékkal növekedett a Laurel: fejleszteni kell a technológiát a kereskedelemben
Negyven százalékos növekedéssel, 3,5 milliárd forintos forgalmat ért el tavaly a csúcstechnológiás kereskedelmi informatikai rendszerekkel foglalkozó székesfehérvári Laurel Csoport. A vállalat derűlátó az idei év tekintetében is.
A múlt évben 2600-nál is több high-tech pénztárgépet értékesített a cég, tevékenysége 2008-ban átlépte az országhatárt. Mindemellett a társaság úgy látja, a magyarországi kereskedelem technológiai fejlődése még mindig jelentős lemaradásban van. A magyar gazdaságban még mindig természetes, illetve a szereplők többsége által elfogadott, hogy a nemzetközi technológia legújabb vívmányai kisebb-nagyobb késéssel érkeznek meg az országba. Ez a hozzáállás annak ellenére uralkodó, hogy a fejlesztések már világszerte, így Magyarországon is egy időben válnak hozzáférhetővé – nyilatkozta a Laurel Kft. ügyvezetője. Bessenyei István rámutatott, ez a késleltetett reakció egyértelműen a versenyhátrányt tartósítja – fogalmaz a vezető. A csúcstechnológia ugyanakkor nem tartozik a leggyorsabban megtérülő beruházások közé, de hosszú távon az ilyen jellegű innovációk mindig eleget tesznek a várakozásoknak. Csak látszólag úszik szemben az árral az, aki most a fejlesztésre és az ezzel járó hatékonyság növelésére koncentrál. Az általunk forgalmazott kasszák némelyike 30 százalékkal teszi gyorsabbá a munkát, vevőelégedettségi megoldásaink pedig − nevükben is − a vásárlók megtartását, kötődését segítik. Cégünk tavalyi, 40 százalékos növekedése, 3,5 milliárdra ugró bevétele a bővülő tevékenységi kör mellett annak is köszönhető − hoz saját példát Bessenyei −, hogy korábban elsőként kezdtünk foglalkozni a legkorszerűbb, integrált kereskedelmi- és kasszarendszerekkel, illetve ezek hazai jogszabályoknak való megfeleltetésével. Nem várható, hogy a tavalyi, látványos eredmény megismétlődjön, de a forgalom fenntartása vagy kismértékű javítása mellett mindenképpen folytatjuk a legújabb technológiák honosításának gyakorlatát, miközben szolgáltatói üzletágunkat is tovább erősítjük. Tavaly tevékenységünkkel Románia és Szlovákia felé átléptük az országhatárt, ebben az irányban is sokat szeretnénk haladni az idén – hangoztatja az ügyvezető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >