Négyszázötven tonna virslivel készült a Tesco szilveszterre
A Tesco tavaly is széles választékot biztosított vásárlói számára a szilveszteri ünnepléshez: virsliből mintegy 450 tonnával, lencséből 200 ezer csomaggal, pezsgőből pedig közel 1,5 millió palackkal készült az év utolsó napjaira.
A szilveszter éjféli koccintás elmaradhatatlan itala a pezsgő, aminek forgalma a Tesco áruházakban szilveszter előtt közel 40 százalékkal szokott emelkedni. A legkeresettebb pezsgők listáját az édes vezeti, majd a félszáraz és a száraz. A különlegességek kedvelői válogathattak a proseccók és az exkluzív, díszdobozos pezsgők között is. Természetesen a gyermekek sem maradtak ki a ünneplésből: „gyerekpezsi” alma, szőlő, eper, barack és meggy ízekben várt rájuk, melyek közül a legnépszerűbb az alma.
Nincsen szilveszter virsli nélkül: a Tesco közel 100 félével készült. Szilveszterkor a hagyományoknak megfelelően a sertésből készült virslit választja a legtöbb vásárló, és a legnépszerűbb a frankfurti és a juhbeles virsli. A termék ebben az időszakban a legkeresettebb, az egész decemberi virsliforgalom közel 55-60 százaléka a két ünnep között zajlik. A virsli mellé lencsét szokás fogyasztani, így ebből 200 ezer csomaggal készült a Tesco, és közel tízszeres forgalomnövekedésre számít. A szilveszteri menü gyakran kiegészül egészben sült malaccal: szilveszteri malac elejét és hátulját 112 üzlet árulta. kapható.
Az ünneplés elengedhetetlen kiegészítői is jelen voltak a Tesco áruházakban: mintegy 37 féle partikellékkel készült az áruházlánc az új év köszöntésére. Ezek közül a legnépszerűbb a hagyományos konfetti, a konfettiágyú és a trombita, valamint a világító kiegészítők, például a karkötő, fejpánt és színes parókák.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >