Négyszázötven tonna virslivel készült a Tesco szilveszterre
A Tesco tavaly is széles választékot biztosított vásárlói számára a szilveszteri ünnepléshez: virsliből mintegy 450 tonnával, lencséből 200 ezer csomaggal, pezsgőből pedig közel 1,5 millió palackkal készült az év utolsó napjaira.
A szilveszter éjféli koccintás elmaradhatatlan itala a pezsgő, aminek forgalma a Tesco áruházakban szilveszter előtt közel 40 százalékkal szokott emelkedni. A legkeresettebb pezsgők listáját az édes vezeti, majd a félszáraz és a száraz. A különlegességek kedvelői válogathattak a proseccók és az exkluzív, díszdobozos pezsgők között is. Természetesen a gyermekek sem maradtak ki a ünneplésből: „gyerekpezsi” alma, szőlő, eper, barack és meggy ízekben várt rájuk, melyek közül a legnépszerűbb az alma.
Nincsen szilveszter virsli nélkül: a Tesco közel 100 félével készült. Szilveszterkor a hagyományoknak megfelelően a sertésből készült virslit választja a legtöbb vásárló, és a legnépszerűbb a frankfurti és a juhbeles virsli. A termék ebben az időszakban a legkeresettebb, az egész decemberi virsliforgalom közel 55-60 százaléka a két ünnep között zajlik. A virsli mellé lencsét szokás fogyasztani, így ebből 200 ezer csomaggal készült a Tesco, és közel tízszeres forgalomnövekedésre számít. A szilveszteri menü gyakran kiegészül egészben sült malaccal: szilveszteri malac elejét és hátulját 112 üzlet árulta. kapható.
Az ünneplés elengedhetetlen kiegészítői is jelen voltak a Tesco áruházakban: mintegy 37 féle partikellékkel készült az áruházlánc az új év köszöntésére. Ezek közül a legnépszerűbb a hagyományos konfetti, a konfettiágyú és a trombita, valamint a világító kiegészítők, például a karkötő, fejpánt és színes parókák.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >