Négyszázötven tonna virslivel készült a Tesco szilveszterre
A Tesco tavaly is széles választékot biztosított vásárlói számára a szilveszteri ünnepléshez: virsliből mintegy 450 tonnával, lencséből 200 ezer csomaggal, pezsgőből pedig közel 1,5 millió palackkal készült az év utolsó napjaira.
A szilveszter éjféli koccintás elmaradhatatlan itala a pezsgő, aminek forgalma a Tesco áruházakban szilveszter előtt közel 40 százalékkal szokott emelkedni. A legkeresettebb pezsgők listáját az édes vezeti, majd a félszáraz és a száraz. A különlegességek kedvelői válogathattak a proseccók és az exkluzív, díszdobozos pezsgők között is. Természetesen a gyermekek sem maradtak ki a ünneplésből: „gyerekpezsi” alma, szőlő, eper, barack és meggy ízekben várt rájuk, melyek közül a legnépszerűbb az alma.
Nincsen szilveszter virsli nélkül: a Tesco közel 100 félével készült. Szilveszterkor a hagyományoknak megfelelően a sertésből készült virslit választja a legtöbb vásárló, és a legnépszerűbb a frankfurti és a juhbeles virsli. A termék ebben az időszakban a legkeresettebb, az egész decemberi virsliforgalom közel 55-60 százaléka a két ünnep között zajlik. A virsli mellé lencsét szokás fogyasztani, így ebből 200 ezer csomaggal készült a Tesco, és közel tízszeres forgalomnövekedésre számít. A szilveszteri menü gyakran kiegészül egészben sült malaccal: szilveszteri malac elejét és hátulját 112 üzlet árulta. kapható.
Az ünneplés elengedhetetlen kiegészítői is jelen voltak a Tesco áruházakban: mintegy 37 féle partikellékkel készült az áruházlánc az új év köszöntésére. Ezek közül a legnépszerűbb a hagyományos konfetti, a konfettiágyú és a trombita, valamint a világító kiegészítők, például a karkötő, fejpánt és színes parókák.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Ismét elmarad a Balaton-átúszás, augusztus 9. az új időpont, újra megnyílik a nevezés is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >