Négyszázötven tonna virslivel készült a Tesco szilveszterre
A Tesco tavaly is széles választékot biztosított vásárlói számára a szilveszteri ünnepléshez: virsliből mintegy 450 tonnával, lencséből 200 ezer csomaggal, pezsgőből pedig közel 1,5 millió palackkal készült az év utolsó napjaira.
A szilveszter éjféli koccintás elmaradhatatlan itala a pezsgő, aminek forgalma a Tesco áruházakban szilveszter előtt közel 40 százalékkal szokott emelkedni. A legkeresettebb pezsgők listáját az édes vezeti, majd a félszáraz és a száraz. A különlegességek kedvelői válogathattak a proseccók és az exkluzív, díszdobozos pezsgők között is. Természetesen a gyermekek sem maradtak ki a ünneplésből: „gyerekpezsi” alma, szőlő, eper, barack és meggy ízekben várt rájuk, melyek közül a legnépszerűbb az alma.
Nincsen szilveszter virsli nélkül: a Tesco közel 100 félével készült. Szilveszterkor a hagyományoknak megfelelően a sertésből készült virslit választja a legtöbb vásárló, és a legnépszerűbb a frankfurti és a juhbeles virsli. A termék ebben az időszakban a legkeresettebb, az egész decemberi virsliforgalom közel 55-60 százaléka a két ünnep között zajlik. A virsli mellé lencsét szokás fogyasztani, így ebből 200 ezer csomaggal készült a Tesco, és közel tízszeres forgalomnövekedésre számít. A szilveszteri menü gyakran kiegészül egészben sült malaccal: szilveszteri malac elejét és hátulját 112 üzlet árulta. kapható.
Az ünneplés elengedhetetlen kiegészítői is jelen voltak a Tesco áruházakban: mintegy 37 féle partikellékkel készült az áruházlánc az új év köszöntésére. Ezek közül a legnépszerűbb a hagyományos konfetti, a konfettiágyú és a trombita, valamint a világító kiegészítők, például a karkötő, fejpánt és színes parókák.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >