Negyedszázada növekszik együtt Magyarországgal a Procter&Gamble
A vállalat negyed évszázada az egyik leginnovatívabb és legváltozatosabb termékportfóliót kínálja a magyar emberek számára, melyben olyan meghatározó márkákat sorakoztat fel, mint az Ariel, a Pampers, az Always, a Gillette, a Jar és a Head&Shoulders. Ez idő alatt a P&G fontos befektetővé és munkáltatóvá vált az országban.
A 25 éves évforduló alkalmából a vállalat megerősítette azt a szándékát, hogy innovációin keresztül tovább javítsa a fogyasztók életminőségét és együtt növekedjen Magyarországgal a jövőben is. A P&G nevében Geraldine Huse, a P&G közép-európai régió vezérigazgatója és az igazgatóság elnöke bejelentette a vállalat új beruházását Magyarországon, és stratégiai megállapodást írt alá a magyar kormány képviseletében, Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel.
“Nagyon büszkék vagyunk a vállalat magyarországi fejlődésére. 1991-ben csupán néhány dolgozóval és jól ismert márkával indult el utunk Magyarországon -mondta Geraldine Huse, a P&G közép-európai régió vezérigazgatója, a régió igazgatóságának elnöke. Majd hozzátette: mára 1200 embert foglalkoztató szervezetté nőttük ki magunkat, több mint 20 innovatív és megbízható márkából álló portfólióval. Elmondhatjuk, hogy napjainkban a családok közel 90%-ának otthonában található legalább egy P&G termék. Az eddig megtett úton folyamatos elköteleződéssel, innovatív megoldásokkal kívántuk kiszolgálni magyar fogyasztókat. Beruházásaink által gyárainkat a legmodernebb felszereltséggel működnek, munkáltatóink korszerű munkakörülmények között dolgozhatnak, mindezzel az ország fejlődéséhez járulunk hozzá.
Az elmúlt negyedévszázad során a P&G több mint 300 millió dollárt fektetett be magyarországi piacára, mára a vállalat két legkorszerűbb gyárát üzemelteti itt. A női higiéniás termékeket gyártó csömöri gyár együtt ünnepli 25 éves évfordulóját a vállalattal, Gyöngyösön pedig 2014 elején kezdte meg működését a babaápolási termékek előállítását biztosító gyáregység. A Pampers, az Always, a Tampax, a Discreet és a Naturella termékei kerülnek ki ezekről a gyártósorokról, melyekkel több, mint 50 ország piacát szolgálják ki világszerte.
A P&G továbbra is együtt kíván növekedni Magyarországgal. A vállalat ezért úgy döntött, hogy a Braun termékek csomagolását, valamint egyes Oral B termékek összeszerelését és csomagolását is a gyöngyösi gyárban végzi a jövőben. Továbbá a P&G kibővíti gyártási kapacitását Csömörön, hogy a legkorszerűbb technológiák segítségével, újgenerációs betéteket állíthasson elő. Összességében ezen befektetések meghaladják a 200 millió dollárt, mellyel 250 új munkahelyet hoznak létre. Ennek a befektetésnek köszönhetően a magyarországi P&G gyárak 90 ország piacát fogják ellátni világszerte.
Az eseményen a P&G és a magyar kormány stratégiai megállapodást írt alá. Az együttműködés megerősíti a vállalat és a magyar kormány közös növekedési szándékát a következő évekre. A P&G nagyra értékeli a Magyarország befektetési adottságait, a magyar dolgozók tehetségét és az infrastruktúra minőségét. „A P&G magyarországi jelenléte tökéletes bizonyítéka annak, hogy Magyarország egy megbízható üzleti partner, amely kifizetődő befektetési környezetet kínál minden olyan vállalatnak, amelynek célja a magyarországi munkahelyteremtés.- mondta Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.
„A P&G-nél mindannyian egyközösség részének tekintjük magunkat, melyben élünk és ahol dolgozunk. Nem csak az üzleti sikereinkre vagyok büszke, hanem a társadalmi felelősségvállalásra és a környezettudatosságra felhívó programjainkra is, melyeket a helyi szervezetek segítségével, az ő érdekeiket képviselve értünk el.” – összegezte Huse.
A P&G számos edukációs kampányának egyike az Always programja, ami mára több mint 2 millió tinédzsert ért el Magyarországon, a Pampers programja pedig több mint 20 éve folyamatosan a babák egészséges fejlődését szolgálja. A P&G pénzügyi adománnyal és dolgozóinak önkéntes munkájával is támogatja a rászoruló gyermekeket és családokat.
A P&G elkötelezett a biztonságos és felelősséggel előállított termék gyártása mellett. A környezeti felelősségvállalás a vállalat teljes működésének és a termék-életciklusok minden szakaszának szerves részét képezik. Mindkét magyarországi gyáregység gyártási hulladék termelése nélkül üzemel. Ezt az elismerést a világ összes P&G gyára közül először 2007-ben a P&G csömöri gyára kapta meg.
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Hasít a Demján Sándor 1+1 KKV Beruházás-élénkítő Támogatási Program
Magyarország forrásainak a magyar családoknál és a vállalkozásoknál van a…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >