Negyedmilliárdos kapacitásbővítés a székesfehérvári Cerbonánál
A Cerbona-termékeket gyártó Naponta Kft. 250 millió forintos beruházással bővítette termelését Székesfehérváron – közölte a cég az MTI-vel.
Az összeg feléből új gyártósort állítottak üzembe, amelyen a Cerbona puffasztott gabonaszeletei készülnek. A fejlesztés részeként a társaság eddig két helyen zajló gyártását egy helyre összpontosították, átalakították és modernizálták a megmaradó csarnokot.
Mészáros Tamás ügyvezető igazgató elmondta, hogy a Naponta Kft. 2014-ben lépett be a puffasztott gabonaszeletek piacára, ahol mostanra már a második legnagyobb márkának számít a Cerbona. Kezdetben bérgyártásban készültek a gabonaszeletei, de a termék népszerűsége láttán az önálló előállításhoz szükséges beruházásról döntöttek.
A társaság 10 százalékos növekedéssel már hárommilliárd forintot meghaladó forgalmat ért el 2015-ben, amelyből az export közel 20 százalékot tett ki. Termékeit szállítja Romániába, Görögországba, Bulgáriába, Szerbiába, Lengyelországba, sőt még Svédországba és az ázsiai térségbe is.
2016-ban további nyolcszázalékos árbevétel-növekedést vár a 130 munkavállalót foglalkoztató Naponta Kft. A Cerbona piacvezető a márkás müzli szeletek és müzlik között Magyarországon. A cég az év első kilenc hónapjában 21 százalékkal tudta növelni a müzliszeleteinek forgalmát, míg a müzlik értékesítése csaknem tíz százalékkal emelkedett. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre
Hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre,…
Tovább olvasom >NAK-elnök: kihívásokat tartogat az idei év az agrárium számára
A 2025-ös év sok kihívást tartogat a magyar agrárium számára:…
Tovább olvasom >Újabb intézkedéssel segíti a kormány a gazdák beruházásait
A most megjelenő kamat- és intézményi kezességvállalási díj támogatásával kapcsolatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >