Negyedik üzletét nyitotta Rómában az Esselunga
Új üzletet nyitott az Esselunga Rómában, és ezzel négyre növelte üzletei számát az olasz fővárosban. Az 560 négyzetméteres eladótérrel rendelkező üzletben a vásárlók több mint 4000 termékből válogathatnak.
A saját márkás termékek és helyi termékek mellett az üzletben gasztronómiai részleg is található pékséggel és a Cucina Esselunga márka alatt kínált készételekkel. A borászati részleg mintegy 300 bort tart Olaszország és a világ pincészeteiből, és a helyszínen egy sommelier segít a vásárlóknak a tökéletes bor kiválasztásában.
A gyorskasszák lehetővé teszik az okostelefonról történő alkalmazáson keresztüli vásárlást.
Kapcsolódó cikkeink
Kávékapszula-újrahasznosítási programot indított az olasz Esselunga
Új környezetvédelmi kezdeményezést indított Milánóban az Esselunga a használt kávékapszulák…
Tovább olvasom >Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >