Negyedik üzletét nyitotta Rómában az Esselunga
Új üzletet nyitott az Esselunga Rómában, és ezzel négyre növelte üzletei számát az olasz fővárosban. Az 560 négyzetméteres eladótérrel rendelkező üzletben a vásárlók több mint 4000 termékből válogathatnak.
A saját márkás termékek és helyi termékek mellett az üzletben gasztronómiai részleg is található pékséggel és a Cucina Esselunga márka alatt kínált készételekkel. A borászati részleg mintegy 300 bort tart Olaszország és a világ pincészeteiből, és a helyszínen egy sommelier segít a vásárlóknak a tökéletes bor kiválasztásában.
A gyorskasszák lehetővé teszik az okostelefonról történő alkalmazáson keresztüli vásárlást.
Kapcsolódó cikkeink
Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >