Negyedik üzletét nyitotta Rómában az Esselunga
Új üzletet nyitott az Esselunga Rómában, és ezzel négyre növelte üzletei számát az olasz fővárosban. Az 560 négyzetméteres eladótérrel rendelkező üzletben a vásárlók több mint 4000 termékből válogathatnak.
A saját márkás termékek és helyi termékek mellett az üzletben gasztronómiai részleg is található pékséggel és a Cucina Esselunga márka alatt kínált készételekkel. A borászati részleg mintegy 300 bort tart Olaszország és a világ pincészeteiből, és a helyszínen egy sommelier segít a vásárlóknak a tökéletes bor kiválasztásában.
A gyorskasszák lehetővé teszik az okostelefonról történő alkalmazáson keresztüli vásárlást.
Kapcsolódó cikkeink
Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >30 millió euró beruházásával bővíti olaszországi tésztagyártását a Barilla
A Barilla 30 millió eurót invesztál a dél-olaszországi Foggia városában…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >