Negyedik alkalommal díjazták a legjobb boltokat
A SuperStore verseny 2018-as elismeréseit idén 15 kategóriában ítélte oda a szakmai zsűri. A Trade magazin által alapított díjat az értékesítési koncepciónak megfelelő dizájnért, a célcsoport igényeivel harmonizáló külső és belső bolti megjelenésért, az árubemutatásért, valamint a személyzet munkájában és a kiszolgálásban visszaköszönő kommunikációért az FMCG-piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencián vehették át a nyertes pályázók.
A beérkezett 31 pályázat szakmai értékelésében dr. Mandel Katalin, a Franchise Szövetség főtitkára, Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára, Vágyi Erik, az AC Nielsen Piackutató Kft. értékesítési igazgatója, Csiby Ágnes, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, dr. Törőcsik Mária, egyetemi tanár és a Trend Inspiráció vezetője, Havasiné Kátai Ildikó, a Trade Marketing Klub alapító tagja és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője vett részt, a közönségszavazáson pedig több mint 5000 leadott voks döntött a közönségdíjas üzletről. A SuperStore verseny pályázói közül a legjobb értékeléssel végzett értékesítési pont a Store of the Year Hungary 2018 díjat is átvehette.
Díjazottak
Kapcsolódó cikkeink
Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >