Negyedik alkalommal díjazták a legjobb boltokat
A SuperStore verseny 2018-as elismeréseit idén 15 kategóriában ítélte oda a szakmai zsűri. A Trade magazin által alapított díjat az értékesítési koncepciónak megfelelő dizájnért, a célcsoport igényeivel harmonizáló külső és belső bolti megjelenésért, az árubemutatásért, valamint a személyzet munkájában és a kiszolgálásban visszaköszönő kommunikációért az FMCG-piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencián vehették át a nyertes pályázók.
A beérkezett 31 pályázat szakmai értékelésében dr. Mandel Katalin, a Franchise Szövetség főtitkára, Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára, Vágyi Erik, az AC Nielsen Piackutató Kft. értékesítési igazgatója, Csiby Ágnes, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, dr. Törőcsik Mária, egyetemi tanár és a Trend Inspiráció vezetője, Havasiné Kátai Ildikó, a Trade Marketing Klub alapító tagja és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője vett részt, a közönségszavazáson pedig több mint 5000 leadott voks döntött a közönségdíjas üzletről. A SuperStore verseny pályázói közül a legjobb értékeléssel végzett értékesítési pont a Store of the Year Hungary 2018 díjat is átvehette.
Díjazottak
Kapcsolódó cikkeink
Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >Itt az újabb kormányzati árszabályozás
A kormány a magas élelmiszer-inflációra hivatkozva újabb árszabályozó intézkedést vezetett…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >K&H: megjelentek a tiktokos csalók
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba…
Tovább olvasom >Több százmilliót vesztettek az eltűnt csomagok miatt az európai webáruházaknak
Az európai online kereskedők több mint félmilliárd eurós bevételtől estek…
Tovább olvasom >