Négy WorldStar-díj: az STI Group ismét nemzetközi viszonylatban bizonyított
A világ összes tájáról érkező, egyedülálló és eredeti csomagolási megoldások versenyeznek egymással az évente megrendezésre kerülő WorldStar versenyen. Idén az STI Group pályázatai közül nem kevesebb, mint négy nyerte el a nemzetközi zsűri tetszését, s ezzel együtt a trófeákat is.
A díjak közül kettőt az STI Group által előállított kozmetikai dobozcsalád kapta. A FING’RS SensatioNail® kartonból készült csomagolás felületén alkalmazott, csillogó glitter UV lakk tökéletesen visszaadja a dobozban található körömlakk színét. Ez az apró részlet egyből felhívja a figyelmet a termékelőnyre, illetve a vásárlási élményt hozzáadott érzékszervi tapasztalással gazdagítja.
A másik kozmetikai megoldás: a Terra Naturi natúrkozmetikumok számára készült kartondobozcsalád, amely fiatalos forma- és színvilágával hozzájárul az igényes polckép kialakításához az üzletekben.
Gyógyszerdoboz hamisítás elleni védelmi megoldásokkal
A látható és láthatatlan védelmi megoldásokkal ellátott tökéletes gyógyszeres doboz a megfelelő megoldás a termékhamisítás elleni harcban. A dobozon alkalmazott technológiák (mikroírás, szerializáció, UV fény alatt látható festék, Void címke, stb.) alkalmazása biztosítékot jelent a gyógyszergyártóknak a termékhamisításból eredő jelentős gazdasági károk elkerülésére.
„Hűthető” kartonövek
A Terra Pannonia tálcás húskészítményeihez gyártott kartonövek kitűnően ellenállnak a húsok hűtése, tárolása során keletkezett hőmérséklet-ingadozásnak és az ezzel együtt járó páratartalom-változásnak. A kartonövek egységes kialakításának és letisztult dizájnjának köszönhetően a vásárlók könnyedén rátalálnak az általuk keresett marhahús-termékre a bevásárlóegység hűtőpultjainál.
A HUNGAROPACK után WorldStar
A WorldStar versenyre csakis olyan csomagolási megoldással lehetett nevezni, amely egy adott nemzeti versenyen (Magyarország esetében ez a verseny a HUNGAROPACK) már elismerésben részesült. Az STI Group termékei további 35 országból érkező 293 termékkel versenyeztek, hogy végül elnyerjék a négy díjat.
Kapcsolódó cikkeink
Fokozatos átállás: új EU-s rendelet alakítja át a csomagolási piacot
Az Európai Unió új csomagolási rendelete alapjaiban változtatja meg a…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >