Négy WorldStar-díj: az STI Group ismét nemzetközi viszonylatban bizonyított
A világ összes tájáról érkező, egyedülálló és eredeti csomagolási megoldások versenyeznek egymással az évente megrendezésre kerülő WorldStar versenyen. Idén az STI Group pályázatai közül nem kevesebb, mint négy nyerte el a nemzetközi zsűri tetszését, s ezzel együtt a trófeákat is.
A díjak közül kettőt az STI Group által előállított kozmetikai dobozcsalád kapta. A FING’RS SensatioNail® kartonból készült csomagolás felületén alkalmazott, csillogó glitter UV lakk tökéletesen visszaadja a dobozban található körömlakk színét. Ez az apró részlet egyből felhívja a figyelmet a termékelőnyre, illetve a vásárlási élményt hozzáadott érzékszervi tapasztalással gazdagítja.
A másik kozmetikai megoldás: a Terra Naturi natúrkozmetikumok számára készült kartondobozcsalád, amely fiatalos forma- és színvilágával hozzájárul az igényes polckép kialakításához az üzletekben.
Gyógyszerdoboz hamisítás elleni védelmi megoldásokkal
A látható és láthatatlan védelmi megoldásokkal ellátott tökéletes gyógyszeres doboz a megfelelő megoldás a termékhamisítás elleni harcban. A dobozon alkalmazott technológiák (mikroírás, szerializáció, UV fény alatt látható festék, Void címke, stb.) alkalmazása biztosítékot jelent a gyógyszergyártóknak a termékhamisításból eredő jelentős gazdasági károk elkerülésére.
„Hűthető” kartonövek
A Terra Pannonia tálcás húskészítményeihez gyártott kartonövek kitűnően ellenállnak a húsok hűtése, tárolása során keletkezett hőmérséklet-ingadozásnak és az ezzel együtt járó páratartalom-változásnak. A kartonövek egységes kialakításának és letisztult dizájnjának köszönhetően a vásárlók könnyedén rátalálnak az általuk keresett marhahús-termékre a bevásárlóegység hűtőpultjainál.
A HUNGAROPACK után WorldStar
A WorldStar versenyre csakis olyan csomagolási megoldással lehetett nevezni, amely egy adott nemzeti versenyen (Magyarország esetében ez a verseny a HUNGAROPACK) már elismerésben részesült. Az STI Group termékei további 35 országból érkező 293 termékkel versenyeztek, hogy végül elnyerjék a négy díjat.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >Raisz Anikó: a cél nem a műanyag betiltása, hanem azok biztonságos és fenntartható használatának elősegítése
A cél nem a műanyagok betiltása, hanem azok biztonságos és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >