Négy WorldStar-díj: az STI Group ismét nemzetközi viszonylatban bizonyított
A világ összes tájáról érkező, egyedülálló és eredeti csomagolási megoldások versenyeznek egymással az évente megrendezésre kerülő WorldStar versenyen. Idén az STI Group pályázatai közül nem kevesebb, mint négy nyerte el a nemzetközi zsűri tetszését, s ezzel együtt a trófeákat is.
A díjak közül kettőt az STI Group által előállított kozmetikai dobozcsalád kapta. A FING’RS SensatioNail® kartonból készült csomagolás felületén alkalmazott, csillogó glitter UV lakk tökéletesen visszaadja a dobozban található körömlakk színét. Ez az apró részlet egyből felhívja a figyelmet a termékelőnyre, illetve a vásárlási élményt hozzáadott érzékszervi tapasztalással gazdagítja.
A másik kozmetikai megoldás: a Terra Naturi natúrkozmetikumok számára készült kartondobozcsalád, amely fiatalos forma- és színvilágával hozzájárul az igényes polckép kialakításához az üzletekben.
Gyógyszerdoboz hamisítás elleni védelmi megoldásokkal
A látható és láthatatlan védelmi megoldásokkal ellátott tökéletes gyógyszeres doboz a megfelelő megoldás a termékhamisítás elleni harcban. A dobozon alkalmazott technológiák (mikroírás, szerializáció, UV fény alatt látható festék, Void címke, stb.) alkalmazása biztosítékot jelent a gyógyszergyártóknak a termékhamisításból eredő jelentős gazdasági károk elkerülésére.
„Hűthető” kartonövek
A Terra Pannonia tálcás húskészítményeihez gyártott kartonövek kitűnően ellenállnak a húsok hűtése, tárolása során keletkezett hőmérséklet-ingadozásnak és az ezzel együtt járó páratartalom-változásnak. A kartonövek egységes kialakításának és letisztult dizájnjának köszönhetően a vásárlók könnyedén rátalálnak az általuk keresett marhahús-termékre a bevásárlóegység hűtőpultjainál.
A HUNGAROPACK után WorldStar
A WorldStar versenyre csakis olyan csomagolási megoldással lehetett nevezni, amely egy adott nemzeti versenyen (Magyarország esetében ez a verseny a HUNGAROPACK) már elismerésben részesült. Az STI Group termékei további 35 országból érkező 293 termékkel versenyeztek, hogy végül elnyerjék a négy díjat.
Kapcsolódó cikkeink
Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Új, innovatív növényvédőszer csomagolás a Syngentától
A Syngenta 2019-ben csatlakozott ahhoz a széleskörű iparági összefogáshoz, mely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >