Négy milliárd fontot fektet a Lidl a brit élelmiszeriparba 2023-ban
Tervei szerint a Lidl GB 2023-ig 4 milliárd fontot invesztál brit élelmiszeripari vállalkozásokba a beszállítókat országszerte támogatva.
Ezzel felgyorsul a 2019-ben bemutatott költési ütemterv, amely szerint a német kiskereskedő 15 milliárd font összegű beruházást vállalt a brit élelmiszeriparban 2020 és 2025 között, mely összeg most várhatóan eléri a 17 milliárd fontot.
2020 márciusa óta a diszkont 10 milliárd fontot fektetett be, és 2022-ben közel 500 millió font értékben biztosított exportlehetőséget brit beszállítóknak más Lidl-piacokon.
A Lidl GB alaptermékeinek kétharmadát az Egyesült Királyságból szerzi be, és több mint 650 beszállítóval dolgozik együtt az egész országban, akiknek egyedülálló hozzáférést biztosít a helyi és nemzetközi piacokhoz.
A Lidl volt az egyik első szupermarket, amely 2016-ban aláírta az NFU Fruit and Veg Pledge (NFU gyümölcs- és zöldségipari vállalás) nyilatkozatát, ezzel is hangsúlyozva, mennyire elkötelezett a termelőkkel való fenntartható együttműködés mellett.
Vállalta továbbá, hogy 2025-ig tíz a teljes láncot átfogó élelmiszerhulladék-csökkentést célzó programot finanszíroz és valósít meg, és a beszállítókkal együttműködve további megoldásokat talál a hulladékcsökkentésre és a további értékteremtésre az ellátási láncban.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >