Négy milliárd fontot fektet a Lidl a brit élelmiszeriparba 2023-ban
Tervei szerint a Lidl GB 2023-ig 4 milliárd fontot invesztál brit élelmiszeripari vállalkozásokba a beszállítókat országszerte támogatva.
Ezzel felgyorsul a 2019-ben bemutatott költési ütemterv, amely szerint a német kiskereskedő 15 milliárd font összegű beruházást vállalt a brit élelmiszeriparban 2020 és 2025 között, mely összeg most várhatóan eléri a 17 milliárd fontot.
2020 márciusa óta a diszkont 10 milliárd fontot fektetett be, és 2022-ben közel 500 millió font értékben biztosított exportlehetőséget brit beszállítóknak más Lidl-piacokon.
A Lidl GB alaptermékeinek kétharmadát az Egyesült Királyságból szerzi be, és több mint 650 beszállítóval dolgozik együtt az egész országban, akiknek egyedülálló hozzáférést biztosít a helyi és nemzetközi piacokhoz.
A Lidl volt az egyik első szupermarket, amely 2016-ban aláírta az NFU Fruit and Veg Pledge (NFU gyümölcs- és zöldségipari vállalás) nyilatkozatát, ezzel is hangsúlyozva, mennyire elkötelezett a termelőkkel való fenntartható együttműködés mellett.
Vállalta továbbá, hogy 2025-ig tíz a teljes láncot átfogó élelmiszerhulladék-csökkentést célzó programot finanszíroz és valósít meg, és a beszállítókkal együttműködve további megoldásokat talál a hulladékcsökkentésre és a további értékteremtésre az ellátási láncban.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >