Magazin: Négy győztes megy a Global versenyre
Idén először, hagyományteremtő célzattal, az egyetemi hallgatók felé indított pályázatot a POPAI Magyarország Egyesület, a Zewa és a Spar támogatásával, POPAI Student Design Awards néven. 2017 és 2018-ban az Essity Hungary Kft. már hirdetett Zewa Designer 1.0 és 2.0 néven hallgatói pályázatot, ennek nyomdokaiba lépett, országos kiterjesztéssel ez a kezdeményezés. A díjkiosztó eseményen elhangzott, hogy ez a verseny az 5 kontinensen zajló, helyi POPAI és Shop! diákversenyek sorozatába illeszkedik. A lokális győztesek a nemzetek viadalán, a Shop! Global Awards világverseny Student Design kategóriájában vehetnek részt a nemzetközi megméretésen. Az eredményhirdetés júniusban, a chicagói GlobalShop kiállítás és szakvásár keretében lesz.
A POPAI STUDENT DESIGN AWARDS 2019 HALLGATÓI DISPLAY-TERVEZŐ VERSENY DÍJAZOTT PÁLYAMUNKÁI:
A szakmai zsűri döntése alapján a verseny abszolút győztese Butter Kitti látványos, kipróbálást ösztönző, termékelőnyöket bemutató display-terve lett, amellyel nyolcvanezer forint értékű Spar-ajándékkártyát nyert. Ötletének prototípusát az Essity le is gyártatta, és a Sirha Budapest szakkiállítás Future Store, jövő áruházában nagy sikerrel be is mutatta.
A „Zewa Pink Power X” pályamunka modern, megragadó és letisztult formavilágú. A vásárlók figyelmét az X formát hangsúlyozó pink LED-fény mellett a kicsavarás mozdulatát idéző geometria ragadja meg. Három megközelítési irányból három különböző elrendezéssel és üzenettel találkozhatnak a vevők, így körbejárásra, a teljes termékportfólió megtekintésére ösztönzi őket ez a display. Összességében egy rendkívül stílusos, fiatalos, a briefben meghatározott célokat megvalósító, lendületes megoldás.
A POPAI tagvállalatok képviselői által megszavazott Szakmai közönségdíjat, ötvenezer forint értékű Spar-ajándékkártyát Magyari Éva Anna interaktív, a törlés hatékonyságát bemutató megoldása nyerte. A termék egyik legfőbb előnyét, hogy univerzális, szinte bármilyen piszkot kiválóan eltávolít, egy interaktív, törlésre invitáló „Törölj innovatívan” felhívással szemlélteti. A vevők félkörös mozdulattal letörlik a lábnyomokat és foltokat, majd egy rugó visszahúzza a törlőt az alapállapotra, így a folyamat újra kezdhető. A hétköznapok rutinfeladataiba így játékosságot visz, a fiatalabb célcsoportok felé is vonzóvá teszi a konyhai törlő kategóriát és a Zewa márkát.
A zsűri Fenntarthatósági különdíjat és ötvenezer forint értékű Spar-ajándékkártyát szavazott meg Juhász Enikőnek, aki fa-papír többször felhasználható displayt és hozzá tárolásra, szállításra optimalizált másodlagos csomagolást tervezett „Fabricate” fantázianévvel. A pályamunka elismerésére a Mondelēz is különdíjat, egy Milka-ajándékcsomagot ajánlott fel.
A pályázó a konyhai törlőkendőt már használó és a még nem használó fogyasztókat egyaránt célcsoportnak tekinti, a fenntarthatóságra való érzékenységükre apellálva. A környezetvédelem fontosságát a fa tartórészek és a cserélhető, újrahasznosítható hullámkarton elemek és a zöld szín használata is kiemeli.
Az Essity első helyezését és az ötvenezer forintos Spar-ajándékkártyát Rajkai Boldizsár nyerte szakaszosan forgó, a Zewa Quick Pack dizájnjait bemutató display-tervével. Saját kérdőíves, mini piackutatásának eredményeit felhasználva a tervező a statikus eladótérből kiugró, a vevők számára emlékezetes élményt alkotott. A display felső részén mozgásérzékelővel felszerelt kereket helyezett el, amely szaggatott, egy-egy terméknél megáll, majd továbbforgásával a Zewa új kiszerelésének különböző színváltozatait mutatja be. //
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR is bezár december 24-én
A karácsonyi ünnepekre való nyugodt, békés odafigyelés érdekében a SPAR…
Tovább olvasom >A Korzinkával társulva nyitja meg első üzletét a SPAR Üzbegisztánban
Engedélyezte a SPAR International az üzbég Korzinka kiskereskedőnek a SPAR…
Tovább olvasom >A SPAR automata boltot nyitott a Z-generációnak: egyszerre valós és virtuális
Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: Az alacsony árak ellenére is kedvezőbbé váltak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
A 2023 első fél évében tapasztalt erősödés után a harmadik…
Tovább olvasom >Tetra Pak: A fogyasztók 54%-a a bolygó jövőjét is figyelembe veszi az élelmiszerek kiválasztása során
A 2023-as Tetra Pak Index szerint a fogyasztók az élelmiszerek…
Tovább olvasom >ICCO World PR-jelentés: első helyen az ESG és az MI
Az ESG területére várják a legtöbb befektetést 2024-ben, emellett a…
Tovább olvasom >