Naturkind néven vezet be biobúzalisztet a Netto Marken diszkontlánc
A német Netto Marken-Discount a „Mezőgazdaság a biológiai sokféleségért” (LfA) program támogatására tett erőfeszítései részeként biobúzalisztet kínál vásárlóinak az idén áprilisban bevezetett Naturkind márkanév alatt. Az LfA logóval ellátott termék az észak-németországi üzletekben lesz kapható.
A beszerzési forrást minősített hazai biogazdaságok jelentik, amelyek a biológiai sokféleség előmozdítása céljából intézkedéseket hoztak. Ilyenek például a kíméletes talajművelés a vadon élő gyógynövények és rovarok, valamint a madarak és rovarok számára táplálékot biztosító vadvirágokkal borított földek védelme érdekében.
A német Szövetségi Élelmezési és Mezőgazdasági Minisztérium legutóbbi Öko-Barométere szerint a vásárlók közel fele (47%) a biotermékeket választja.
Kapcsolódó cikkeink
Az Európai Bizottság a KAP egyszerűsítését javasolja a versenyképesség fokozása érdekében
Az Európai Bizottság a közös agrárpolitika (KAP) egyszerűsítését célzó intézkedéscsomagot…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: újabb mérföldkőhöz érkeznek az Agro-ökológiai program kifizetései
További 14 500 kérelemre indult el részkifizetés az Agro-ökológiai programban…
Tovább olvasom >A biológiai sokféleség csökkenése: egyre nagyobb veszélyben az ökoszisztémák és a gazdaság
Miközben a klímaváltozás kérdése uralja a környezeti vitákat, egy másik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >