Naturkind néven vezet be biobúzalisztet a Netto Marken diszkontlánc
A német Netto Marken-Discount a „Mezőgazdaság a biológiai sokféleségért” (LfA) program támogatására tett erőfeszítései részeként biobúzalisztet kínál vásárlóinak az idén áprilisban bevezetett Naturkind márkanév alatt. Az LfA logóval ellátott termék az észak-németországi üzletekben lesz kapható.
A beszerzési forrást minősített hazai biogazdaságok jelentik, amelyek a biológiai sokféleség előmozdítása céljából intézkedéseket hoztak. Ilyenek például a kíméletes talajművelés a vadon élő gyógynövények és rovarok, valamint a madarak és rovarok számára táplálékot biztosító vadvirágokkal borított földek védelme érdekében.
A német Szövetségi Élelmezési és Mezőgazdasági Minisztérium legutóbbi Öko-Barométere szerint a vásárlók közel fele (47%) a biotermékeket választja.
Kapcsolódó cikkeink
Súlyos gazdasági következményei lehetnek az élővilág pusztulásának
Az élővilág védelmének szükségessége, nem csupán etikai, hanem gazdasági szempontból…
Tovább olvasom >Új, a frissességet bemutató kampányt indít az Aldi Nord
„So einfach geht Frische” (frissesség könnyedén) címmel indít kampányt az…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >