Naturkind néven vezet be biobúzalisztet a Netto Marken diszkontlánc
A német Netto Marken-Discount a „Mezőgazdaság a biológiai sokféleségért” (LfA) program támogatására tett erőfeszítései részeként biobúzalisztet kínál vásárlóinak az idén áprilisban bevezetett Naturkind márkanév alatt. Az LfA logóval ellátott termék az észak-németországi üzletekben lesz kapható.
A beszerzési forrást minősített hazai biogazdaságok jelentik, amelyek a biológiai sokféleség előmozdítása céljából intézkedéseket hoztak. Ilyenek például a kíméletes talajművelés a vadon élő gyógynövények és rovarok, valamint a madarak és rovarok számára táplálékot biztosító vadvirágokkal borított földek védelme érdekében.
A német Szövetségi Élelmezési és Mezőgazdasági Minisztérium legutóbbi Öko-Barométere szerint a vásárlók közel fele (47%) a biotermékeket választja.
Kapcsolódó cikkeink
A biológiai sokféleség csökkenése: egyre nagyobb veszélyben az ökoszisztémák és a gazdaság
Miközben a klímaváltozás kérdése uralja a környezeti vitákat, egy másik,…
Tovább olvasom >Súlyos gazdasági következményei lehetnek az élővilág pusztulásának
Az élővilág védelmének szükségessége, nem csupán etikai, hanem gazdasági szempontból…
Tovább olvasom >Új, a frissességet bemutató kampányt indít az Aldi Nord
„So einfach geht Frische” (frissesség könnyedén) címmel indít kampányt az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >