Nature Box – tanúsítvánnyal ellátott természetes kozmetikumok
2020 szeptemberétől a Nature Box megújulásával hivatalosan is tanúsítvánnyal rendelkező, természetes márka lett. A fenntartható flakonokban található nagyarányú természetes eredetű összetevők teszik a Nature Box termékeit még tudatosabbá, mint valaha: a flakonok 98%-ban Social Plastic® műanyagból készültek*, amit a tengerpartokról és szárazföldről összegyűjtött műanyag hulladékokból van. Mindemellett a Nature Box támogatja a Plastic Bank szervezetet, melynek célja a műanyaghulladékok megelőzése és a hátrányos helyzetű emberek élethelyzetének javítása.
*a kupak kivételével
A Nature Box termékek hatékony és tanúsítvánnyal ellátott természetes formulái gyümölcsökből és magvakból nyert hidegen préselt olajokat tartalmaznak. Szeptembertől a népszerű haj- és testápolási márka már az ECOCERT címkét is magán hordozhatja, ami biztosítékul szolgál, hogy a termékek megfelelnek a COSMOS-NATURAL természetes kozmetikumokra vonatkozó kritériumainak. A Nature Box termékei legalább 98%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaznak*, vegán formulái pedig szintetikus színezékektől és szilikonoktól mentesek, valamint 98%-ban újrahasznosított műanyag flakonokban** foglalnak helyet a polcokon a fenntarthatóság jegyében. Minden termékcsomagolás hátulján megtalálható az összetevők listája. Ezen felül a Nature Box támogatja a Plastic Bank szervezetet, melynek Social Plastic® programjának célja a műanyaghulladékok megelőzése és a szegénységben élők élethelyzetének javítása. A Nature Box az első fogyasztói márka a világon, mely csomagolóanyagként használja a Social Palstic®-ot.
*a vizet is beleértve **a kupak, szilárd termékek csomagolásának és tusfürdők flakonjának, tubusának kivételével
Évente mintegy nyolcmillió tonna műanyaghulladék kerül az óceánokba, melynek 80%-a újrahasznosító infrastruktúrával nem rendelkező fejlődő országoktól származik. A Plastic Bank célul tűzte ki a műanyaghulladék és az „óceáni műanyag” (a világ óceánjaiban található műanyag) elleni küzdelmet, miközben javítani kívánja a helyi, alacsony jövedelemmel rendelkező lakosság életkörülményeit is. Ennek érdekében a Plastic Bank számos gyűjtőközpontokat állított fel, ahol az emberek az összegyűjtött műanyaghulladékért cserébe fizetségként oktatást, egészségügyi, technikai szolgáltatásokat kapnak. Az összegyűjtött műanyagot a kiválogatás után feldolgozzák, majd Social Plastic® formájában a csomagolásokban felhasználják.
A csomagolásból származó hulladék minimalizálása nagy fontossággal bír a Nature Box számára. A testápolók és kézkrémek tubusai már 100%-ban újrahasznosítható csomagolásban kaphatók. A Nature Box így járul hozzá a fenntarthatósághoz és a környezet védelméhez.
A Nature Box új, argánolajos termékcsaládja intenzív ápolást biztosít a haj és a bőr számára: tápláló tulajdonságai az argánfa magjaiból nyert hidegen préselt olajjal kifejezetten a fáradt és száraz bőrre és hajra nyújt megoldást. A samponból, hajbalzsamból, szilárd samponból és tusfürdőből álló termékcsalád minden tagja egy kis extra ápolást nyújt a haj vagy a bőr számára. Az új, hidegen préselt olívaolajjal gazdagított Nature Box tusfürdő pedig kényezteti a testet.
A válogatott összetevőkkel és vegán formulákkal a Nature Box újradefiniálja a szépségápolás fogalmát. A márka magas gyártási és minőségi színvonalat képvisel, továbbá hosszú távon vállal felelősséget. Ennek érdekében a Nature Box egy nemzetközi fejlesztési szervezettel működik együtt, világszerte támogatva a kistermelőket a pálmaolaj fenntartható termesztésében.
A megújult, tanúsítvánnyal ellátott Nature Box termékek 2020 szeptemberétől már kaphatók a boltokban.
Kapcsolódó cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >MLSZKSZ: Új lendületet kap az intermodális és fenntartható közlekedés
Július 31-én megjelent az Energiaügyi Miniszter 18/2025. (VII. 31.) számú…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >