Nature Box – tanúsítvánnyal ellátott természetes kozmetikumok
2020 szeptemberétől a Nature Box megújulásával hivatalosan is tanúsítvánnyal rendelkező, természetes márka lett. A fenntartható flakonokban található nagyarányú természetes eredetű összetevők teszik a Nature Box termékeit még tudatosabbá, mint valaha: a flakonok 98%-ban Social Plastic® műanyagból készültek*, amit a tengerpartokról és szárazföldről összegyűjtött műanyag hulladékokból van. Mindemellett a Nature Box támogatja a Plastic Bank szervezetet, melynek célja a műanyaghulladékok megelőzése és a hátrányos helyzetű emberek élethelyzetének javítása.
*a kupak kivételével
A Nature Box termékek hatékony és tanúsítvánnyal ellátott természetes formulái gyümölcsökből és magvakból nyert hidegen préselt olajokat tartalmaznak. Szeptembertől a népszerű haj- és testápolási márka már az ECOCERT címkét is magán hordozhatja, ami biztosítékul szolgál, hogy a termékek megfelelnek a COSMOS-NATURAL természetes kozmetikumokra vonatkozó kritériumainak. A Nature Box termékei legalább 98%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaznak*, vegán formulái pedig szintetikus színezékektől és szilikonoktól mentesek, valamint 98%-ban újrahasznosított műanyag flakonokban** foglalnak helyet a polcokon a fenntarthatóság jegyében. Minden termékcsomagolás hátulján megtalálható az összetevők listája. Ezen felül a Nature Box támogatja a Plastic Bank szervezetet, melynek Social Plastic® programjának célja a műanyaghulladékok megelőzése és a szegénységben élők élethelyzetének javítása. A Nature Box az első fogyasztói márka a világon, mely csomagolóanyagként használja a Social Palstic®-ot.
*a vizet is beleértve **a kupak, szilárd termékek csomagolásának és tusfürdők flakonjának, tubusának kivételével
Évente mintegy nyolcmillió tonna műanyaghulladék kerül az óceánokba, melynek 80%-a újrahasznosító infrastruktúrával nem rendelkező fejlődő országoktól származik. A Plastic Bank célul tűzte ki a műanyaghulladék és az „óceáni műanyag” (a világ óceánjaiban található műanyag) elleni küzdelmet, miközben javítani kívánja a helyi, alacsony jövedelemmel rendelkező lakosság életkörülményeit is. Ennek érdekében a Plastic Bank számos gyűjtőközpontokat állított fel, ahol az emberek az összegyűjtött műanyaghulladékért cserébe fizetségként oktatást, egészségügyi, technikai szolgáltatásokat kapnak. Az összegyűjtött műanyagot a kiválogatás után feldolgozzák, majd Social Plastic® formájában a csomagolásokban felhasználják.
A csomagolásból származó hulladék minimalizálása nagy fontossággal bír a Nature Box számára. A testápolók és kézkrémek tubusai már 100%-ban újrahasznosítható csomagolásban kaphatók. A Nature Box így járul hozzá a fenntarthatósághoz és a környezet védelméhez.
A Nature Box új, argánolajos termékcsaládja intenzív ápolást biztosít a haj és a bőr számára: tápláló tulajdonságai az argánfa magjaiból nyert hidegen préselt olajjal kifejezetten a fáradt és száraz bőrre és hajra nyújt megoldást. A samponból, hajbalzsamból, szilárd samponból és tusfürdőből álló termékcsalád minden tagja egy kis extra ápolást nyújt a haj vagy a bőr számára. Az új, hidegen préselt olívaolajjal gazdagított Nature Box tusfürdő pedig kényezteti a testet.
A válogatott összetevőkkel és vegán formulákkal a Nature Box újradefiniálja a szépségápolás fogalmát. A márka magas gyártási és minőségi színvonalat képvisel, továbbá hosszú távon vállal felelősséget. Ennek érdekében a Nature Box egy nemzetközi fejlesztési szervezettel működik együtt, világszerte támogatva a kistermelőket a pálmaolaj fenntartható termesztésében.
A megújult, tanúsítvánnyal ellátott Nature Box termékek 2020 szeptemberétől már kaphatók a boltokban.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >Európa éléskamrája sivataggá válhat
Spanyolország mára Európa vezető zöldség- és gyümölcstermelője lett, de agrársikereit…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >Megháromszorozza területét a HGL a HelloParks Maglód megaparkban
Újabb 10 ezer négyzetméter területre írt alá bérleti szerződést a…
Tovább olvasom >Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >