Napi fél kiló lenne az ideális
A Magyar Zöldség-gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruidVeb) marketing programot indít a zöldség-gyümölcs fogyasztás növelésére.
A marketing program elindításának célja az, hogy a jelenlegi
400 grammos napi zöldség és gyümölcsfogyasztást néhány éven belül 500 grammra
emeljék fejenként és naponta Magyarországon.
A marketing program finanszírozására az idén a Földművelésügyi és
Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) Agrármarketing Centruma (AMC) 85 millió
forintot biztosít. Ez csaknem 2-2,5-szer több, mint a múlt évben. Ehhez a
szakmaközi szervezet és terméktanács további 15-20 millió forinttal járul hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >