Napi fél kiló lenne az ideális
A Magyar Zöldség-gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruidVeb) marketing programot indít a zöldség-gyümölcs fogyasztás növelésére.
A marketing program elindításának célja az, hogy a jelenlegi
400 grammos napi zöldség és gyümölcsfogyasztást néhány éven belül 500 grammra
emeljék fejenként és naponta Magyarországon.
A marketing program finanszírozására az idén a Földművelésügyi és
Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) Agrármarketing Centruma (AMC) 85 millió
forintot biztosít. Ez csaknem 2-2,5-szer több, mint a múlt évben. Ehhez a
szakmaközi szervezet és terméktanács további 15-20 millió forinttal járul hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A hazai gyártó, forgalmazó és kereskedő vállalkozások szerint az EPR-díjak esetleges jövő évi emelésének inflációnövelő hatása lehet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Küszöbön áll a műhús betiltása Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hatósági ellenőrzések és jelentős árcsökkenések az árréscsökkentésben érintett termékeknél – közölte a KIM államtitkára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

