Napi fél kiló lenne az ideális
A Magyar Zöldség-gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruidVeb) marketing programot indít a zöldség-gyümölcs fogyasztás növelésére.
A marketing program elindításának célja az, hogy a jelenlegi
400 grammos napi zöldség és gyümölcsfogyasztást néhány éven belül 500 grammra
emeljék fejenként és naponta Magyarországon.
A marketing program finanszírozására az idén a Földművelésügyi és
Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) Agrármarketing Centruma (AMC) 85 millió
forintot biztosít. Ez csaknem 2-2,5-szer több, mint a múlt évben. Ehhez a
szakmaközi szervezet és terméktanács további 15-20 millió forinttal járul hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >