Napi fél kiló lenne az ideális
A Magyar Zöldség-gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruidVeb) marketing programot indít a zöldség-gyümölcs fogyasztás növelésére.
A marketing program elindításának célja az, hogy a jelenlegi
400 grammos napi zöldség és gyümölcsfogyasztást néhány éven belül 500 grammra
emeljék fejenként és naponta Magyarországon.
A marketing program finanszírozására az idén a Földművelésügyi és
Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) Agrármarketing Centruma (AMC) 85 millió
forintot biztosít. Ez csaknem 2-2,5-szer több, mint a múlt évben. Ehhez a
szakmaközi szervezet és terméktanács további 15-20 millió forinttal járul hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: jelentős áresés a sertéspiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
