Napi fél kiló lenne az ideális
A Magyar Zöldség-gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruidVeb) marketing programot indít a zöldség-gyümölcs fogyasztás növelésére.
A marketing program elindításának célja az, hogy a jelenlegi
400 grammos napi zöldség és gyümölcsfogyasztást néhány éven belül 500 grammra
emeljék fejenként és naponta Magyarországon.
A marketing program finanszírozására az idén a Földművelésügyi és
Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) Agrármarketing Centruma (AMC) 85 millió
forintot biztosít. Ez csaknem 2-2,5-szer több, mint a múlt évben. Ehhez a
szakmaközi szervezet és terméktanács további 15-20 millió forinttal járul hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >Bővülő élelmiszer-termelési kapacitás: mintegy 1,9 milliárd forintot fordít üzemei fejlesztésére 2025-ben a SPAR Magyarország
A gyártási kapacitását jelentős mértékben megnövelő berendezésekkel bővíti idén a…
Tovább olvasom >