Napi 5,5 millió dollárnyi alkalmazáson belüli vásárlást generált a TikTok 2023 első negyedében
A TikTok népszerű kulturális jelenséggé nőtte ki magát a közösségi médiában annak ellenére, hogy az alkalmazás üzleti működése egyes piacokon bizonytalanná vált. Népszerűségének köszönhetően folyamatosan növekszik az olyan mérőszámok tekintetében, mint a letöltések és az alkalmazáson belüli vásárlások.
A Finbold által megszerzett adatok szerint a TikTok 2023 első negyedévében 246,9 millió letöltést regisztrált világszerte, ami 19,7%-os növekedést jelent a 2022 negyedik negyedévi 206,2 millió letöltéshez képest. 2022-ben az alkalmazást több mint 879,2 millió alkalommal töltötték le, ami több mint 22%-os növekedést jelent a 2021-es 718,7 milliós adathoz képest.
Ami a bevételeket illeti, a TikTok 2023 első negyedévében 497,7 millió dollárt keresett az alkalmazáson belüli vásárlásokból, ami némi (5,7%) visszaesést jelent a 2022 negyedik negyedévi 528 millió dollárhoz képest. A 2023 első három hónapjában az alkalmazáson belüli vásárlásokból regisztrált napi átlagos bevétel 5,53 millió dollár. Figyelemre méltó azonban, hogy az alkalmazás 2022 negyedik negyedévében elért bevétele az eddigi legmagasabb negyedéves bevétel volt.
A kutatás kiemelte, hogy a TikTok fenn tudta tartani növekedését a különböző piacokon tapasztalható bizonytalanság közepette. A jelentés szerint:
„A TikTok megtartotta rugalmasságát annak ellenére, hogy egyes országokban, élükön az Egyesült Államokkal, újult erővel igyekeznek betiltani az alkalmazást. Több kormány is aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy a kínai ByteDance cég tulajdonában lévő TikToknál veszélyben lehetnek a felhasználók érzékeny adatai. Ennek kapcsán az amerikai törvényhozók az alkalmazás betiltására új jogszabályt szorgalmaznak. Mindez azután történt, hogy a Fehér Ház utasította a szövetségi ügynökségeket, hogy töröljék az alkalmazást a kormányzati eszközökről.”
Kapcsolódó cikkeink
Tévhit, hogy csak a Z generáció él TikTokon – a magyar userek átlagéletkora 38 év
A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált,…
Tovább olvasom >Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH…
Tovább olvasom >Ismerik, de nem használják az élő közvetítéses vásárlás szolgáltatást a németek
Egyre több német vásárló ismeri a live shopping, azaz az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >