Almakampányt indít a NAK
A NAK idén – a gomba- és dinnyekampány mellett – az alma fogyasztását ösztönző kampányt indít. A mintegy másfél hónapos almakampány október közepén indul, hat kiskereskedelmi áruházlánccal és az Agrármarketing Centrummal együttműködésben. A kampány célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a jó minőségű hazai almára, és megismertesse a vásárlókkal a fajtaválasztékot. Az alma beltartalmi értékei kiválóak, ennek ellenére szerte a világon csökken a fogyasztása; míg itthon is korábban évente mintegy 30 kg/fő volt, ma már ennek csak a fele.
Magyarország a kontinens hetedik legnagyobb almatermelője. A magyarországi almásokat az uniós átlagnál valamivel kisebb aszály- és fagykárok érték, ezért a magyar étkezési és ipari alma iránt megnőhet a kereslet külföldön is. //
Kapcsolódó cikkeink
A NAK kiemelt feladatának tekinti a kiskultúrás növénytermesztés támogatását
A hazai kiskultúrás növénytermesztés sikerében kiemelt szerepe van a hatóságokkal…
Tovább olvasom >Kulcsfontosságú a digitalizációban rejlő lehetőségek kiaknázása
Fontos, hogy az agráriumban minél többen kihasználják a digitális technológia…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >