Almakampányt indít a NAK

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 09. 23. 13:38

A NAK idén – a gomba- és dinnyekampány mellett – az alma fogyasztását ösztönző kampányt indít. A mintegy másfél hónapos almakampány október közepén indul, hat kiskereskedelmi áruházlánccal és az Agrármarketing Centrummal együttműködésben. A kampány célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a jó minőségű hazai almára, és megismertesse a vásárlókkal a fajtaválasztékot. Az alma beltartalmi értékei kiválóak, ennek ellenére szerte a világon csökken a fogyasztása; míg itthon is korábban évente mintegy 30 kg/fő volt, ma már ennek csak a fele.

Magyarország a kontinens hetedik legnagyobb almatermelője. A magyarországi almásokat az uniós átlagnál valamivel kisebb aszály- és fagykárok érték, ezért a magyar étkezési és ipari alma iránt megnőhet a kereslet külföldön is. //

 

Kapcsolódó cikkeink