Almakampányt indít a NAK
A NAK idén – a gomba- és dinnyekampány mellett – az alma fogyasztását ösztönző kampányt indít. A mintegy másfél hónapos almakampány október közepén indul, hat kiskereskedelmi áruházlánccal és az Agrármarketing Centrummal együttműködésben. A kampány célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a jó minőségű hazai almára, és megismertesse a vásárlókkal a fajtaválasztékot. Az alma beltartalmi értékei kiválóak, ennek ellenére szerte a világon csökken a fogyasztása; míg itthon is korábban évente mintegy 30 kg/fő volt, ma már ennek csak a fele.
Magyarország a kontinens hetedik legnagyobb almatermelője. A magyarországi almásokat az uniós átlagnál valamivel kisebb aszály- és fagykárok érték, ezért a magyar étkezési és ipari alma iránt megnőhet a kereslet külföldön is. //
Kapcsolódó cikkeink
BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >