Nagyszabású marketingkampánnyal támogatja a Stile Capri bevezetését a Peroni Európában
A Peroni Nastro Azzurro 20 millió euró értékben indít marketingkampányt Európában első light világos söre, a Stile Capri támogatására, amely 1963 óta az első új termék a márka portfoliójában.
Az olasz sörmárka a Trouble Maker független kreatív ügynökséggel és a Stink Films produkciós céggel együtt indítja útjára a Stile Caprit egy humoros tévéreklám-sorozattal az Egyesült Királyságban, Olaszországban, Magyarországon és Romániában.
Ez az első alkalom, hogy a márka a könnyebb lager sörök piaca felé fordul a 25-45 éves közönséget megcélozva.
A Peroni Nastro Azzurro tulajdonosai (az Asahi Europe & International) több mint 20 millió eurót fektetnek a Stile Capri marketingjébe az elkövetkező három évben, amivel növekedést szeretnének elérni a főleg mexikói és egyesült államokbeli versenytársak által uralt gyorsan bővülő kategóriában.
A a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-os és idén márciusban a Stile Capri bevezetését követően induló marketingkampány a Peroni ambiciózus növekedési stratégiájának része, amellye célja 2030-ig a világ 10 legjobb sörmárkája közé kerülni.
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >