Nagyszabású marketingkampánnyal támogatja a Stile Capri bevezetését a Peroni Európában
A Peroni Nastro Azzurro 20 millió euró értékben indít marketingkampányt Európában első light világos söre, a Stile Capri támogatására, amely 1963 óta az első új termék a márka portfoliójában.
Az olasz sörmárka a Trouble Maker független kreatív ügynökséggel és a Stink Films produkciós céggel együtt indítja útjára a Stile Caprit egy humoros tévéreklám-sorozattal az Egyesült Királyságban, Olaszországban, Magyarországon és Romániában.
Ez az első alkalom, hogy a márka a könnyebb lager sörök piaca felé fordul a 25-45 éves közönséget megcélozva.
A Peroni Nastro Azzurro tulajdonosai (az Asahi Europe & International) több mint 20 millió eurót fektetnek a Stile Capri marketingjébe az elkövetkező három évben, amivel növekedést szeretnének elérni a főleg mexikói és egyesült államokbeli versenytársak által uralt gyorsan bővülő kategóriában.
A a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-os és idén márciusban a Stile Capri bevezetését követően induló marketingkampány a Peroni ambiciózus növekedési stratégiájának része, amellye célja 2030-ig a világ 10 legjobb sörmárkája közé kerülni.
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >Cseh sörgyárak nem szállítanak Oroszországba
A cseh sörgyárak nem szállítanak sört Oroszországba, többségük már 2022…
Tovább olvasom >2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >