Nagyszabású marketingkampánnyal támogatja a Stile Capri bevezetését a Peroni Európában
A Peroni Nastro Azzurro 20 millió euró értékben indít marketingkampányt Európában első light világos söre, a Stile Capri támogatására, amely 1963 óta az első új termék a márka portfoliójában.
Az olasz sörmárka a Trouble Maker független kreatív ügynökséggel és a Stink Films produkciós céggel együtt indítja útjára a Stile Caprit egy humoros tévéreklám-sorozattal az Egyesült Királyságban, Olaszországban, Magyarországon és Romániában.
Ez az első alkalom, hogy a márka a könnyebb lager sörök piaca felé fordul a 25-45 éves közönséget megcélozva.
A Peroni Nastro Azzurro tulajdonosai (az Asahi Europe & International) több mint 20 millió eurót fektetnek a Stile Capri marketingjébe az elkövetkező három évben, amivel növekedést szeretnének elérni a főleg mexikói és egyesült államokbeli versenytársak által uralt gyorsan bővülő kategóriában.
A a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-os és idén márciusban a Stile Capri bevezetését követően induló marketingkampány a Peroni ambiciózus növekedési stratégiájának része, amellye célja 2030-ig a világ 10 legjobb sörmárkája közé kerülni.
Kapcsolódó cikkeink
Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű sört exportált tavaly Csehország
Rekordmennyiségű, 6,13 millió hektoliter sört exportáltak tavaly a csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >