Nagyratörő ötéves növekedési tervről tett bejelentést a Walmart
A kiskereskedő 2029-ig több mint 150 üzletet kíván építeni újonnan vagy átépítés útján, illetve 650 meglévő üzletét újítja fel az elkövetkező 12 hónapban.
A Walmart szerdán bejelentette ötéves tervét, amelynek keretében több mint 150 üzlethelyiséget kíván felépíteni vagy átépítéssel kialakítani, miközben folytatja a meglévő üzletei átalakítását. A kiskereskedelmi óriás közölte, hogy a következő 12 hónapban 47 államban és Puerto Ricóban összesen 650 üzletet kíván átalakítani.
A Wall Street Journal szerint a vállalat utoljára két évvel ezelőtt nyitott üzletet.
A közlemény szerint mind az új, mind az átalakított Walmart-üzletek a kiskereskedő „store of the future” (jövő boltja) koncepcióját tükrözik majd, jobb elrendezéssel, bővített termékválasztékkal és az alkalmazottakat munkájukban támogató, valamint a vásárlást a fogyasztók számára kényelmesebbé tevő innovatív technológiával.
A közlemény szerint az újonnan megnyíló és átalakított helyszínek a korábbiaknál fenntarthatóbbak is lesznek, többek között energiatakarékos berendezésekkel és világítással, kisebb környezeti hatású hűtőközegekkel. A Walmart azt is megjegyezte, hogy jelenleg egy a keleti parttól a nyugati partig terjedő, megfizethető elektromosjármű-gyorstöltő hálózat kiépítésén dolgozik vásárlói számára.
A Walmart kiemelte, hogy terjeszkedési törekvései a közösségek javát szolgálják azáltal, hogy több tízezer munkahelyet teremtenek.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >