Nagypályás catering
Münchenbe invitálta szakmai kirándulásra partnereit április 9-13. között a Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) és a Coninvest Kft. A vendégek a bajor főváros cateringcégeinél és azok néhány jelentős partnerénél tettek látogatást.
A vendéglátós vállalkozók meghatározó érdekvédelmi szervezete, az MVI, és az itthon az iparág több jelentős márkájának képviseletét ellátó Coninvest Kft. immár második sikeres közös projektje idén áprilisban Münchent vette célba. Az utazás folyamán egy busznyi magyar vendéglátós kapott képet arról, hogyan működnek, működhetnek a cateringcégek egy a hazainál nagyságrendekkel nagyobb, jól prosperáló piacon. A szakmai tapasztalatszerzés céljából szervezett programok során azonban legfeljebb a feszesen betartott menetrend képviselhette a hivatalosságot – a német házigazdák láthatóan rendkívül precízen készültek a csoport fogadására –, a közvetlen légkör, a jó társaság és a kirándulás igazi wow-élményt nyújtó állomásai (na meg itt-ott a remek bajor sörök) a kezdetben megilletődöttebbnek tűnő útitársakat is felszabadulttá tették. A szakma különböző területeiről érkező, eltérő korú és hátterű útitársak a négynapos út végére jó kis csapattá kovácsolódtak. Köszönhető volt ez nem kis részben a buszon eltöltött idő tudatos moderálásának is: Kovács László MVI-elnök gondoskodott arról, hogy a vendéglátáshoz, a konyhához, az alapanyagokhoz vissza-visszatérő személyes bemutatkozásokat szórakoztató sztorik, máshol nem hallható apró titkok színesítsék.
A program speciális állomásait a Coninvest Kft. tulajdonos-ügyvezetőjének, Kertész Mirjamnak köszönhették a jelenlévők, akik nem mindennapi élményként élhettek meg, hogyan működik egy évi 12 000 rendezvényt kiszolgáló cég infrastruktúrája, vagy éppen, hogy milyen érzés leülni a Bayern München futballaréna „misztikus” cserepadjára. Biztosan nem fogja elfelejteni ezt az utazást az, akinek alkalma volt betekinteni a 3500 raklapon 6 millió darab vendéglátó-ipari eszközt tároló-mozgató Catering-Mekkába, a királyokat és stadionnyi embert egyaránt kiszolgálni képes, jól szervezett nagykonyhába, a 2000 VIP-vendéget évente félszázszor úri módon ellátó stadionétterembe és bárba, és enni-inni a naponta kisvárosnyi ember szórakoztatására és ellátására alkalmas Hofbrauhausban, vagy a világ legnagyobb búzasörfőzdéjének erdingi gyári sörözőben. (A müncheni út részleteiről hamarosan képes beszámolókat olvashatnak.)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >