Nagyot szólt a Lidl a TikTokon
A Lidl Germany április végén debütált a TikTok közösségi oldalon. A #movelikelidl kihívást az első napon több mint 36 millióan látták.
A Lidl TikTokon való jelenléte természetes következménye a német diszkontlánc Instagram-, Facebook- és LinkedIn-tevékenységének. Az új platform lehetőséget nyújt a diákok és a fiatal szakemberek nagyobb arányú elérésére – az új kampány pedig épp jókor érkezik, hiszen a fiatalok közül most sokan féltik a végzés után elérhető munka- és képzési lehetőségeiket.
Az új csatornát a Lidl a #movelikelidl kihívással népszerűsíti. Ennek keretében népszerű emojik használatával próbálja rávenni közönségét, hogy citrom és paradicsom felhasználásával készítsenek koreográfiákat. A felhívást csak az első napon több mint 36 millióan nézték meg, miközben a Lidl TikTokon indított karrieroldala 34 000 követőt vonzott és több mint 230 000 lájkot gyűjtött be.
Kapcsolódó cikkeink
Szárnyalnak a brit Lidl növényi alapú eladásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2030-ra jelentősen csökkentené az új műanyag használatát a Schwarz Csoport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyalnak a brit Lidl növényi alapú eladásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új nyitvatartással növelni lehetne a termelői piacok vonzerejét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csökkent a búza és a kukorica termelői ára – a nemzetközi piacok is nyomás alatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
