Nagyot szólt a Lidl a TikTokon
A Lidl Germany április végén debütált a TikTok közösségi oldalon. A #movelikelidl kihívást az első napon több mint 36 millióan látták.
A Lidl TikTokon való jelenléte természetes következménye a német diszkontlánc Instagram-, Facebook- és LinkedIn-tevékenységének. Az új platform lehetőséget nyújt a diákok és a fiatal szakemberek nagyobb arányú elérésére – az új kampány pedig épp jókor érkezik, hiszen a fiatalok közül most sokan féltik a végzés után elérhető munka- és képzési lehetőségeiket.
Az új csatornát a Lidl a #movelikelidl kihívással népszerűsíti. Ennek keretében népszerű emojik használatával próbálja rávenni közönségét, hogy citrom és paradicsom felhasználásával készítsenek koreográfiákat. A felhívást csak az első napon több mint 36 millióan nézték meg, miközben a Lidl TikTokon indított karrieroldala 34 000 követőt vonzott és több mint 230 000 lájkot gyűjtött be.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >