Nagyon cool a vodka új palackja
Új dizájnt kap a Finlandia – mostani megjelenését a jég inspirálta és néhány jellegzetes finn motívum is megjelenik a csomagoláson. A márka immár több mint fél évszázada követi a jég-inspirálta dizájnt, ami a legújabb darabokon is jól tükröződik. A természetes finn alapanyagokból készülő italt a legtisztább forrásvíz és a legkiválóbb Suomi árpa felhasználásával állítják elő.
Az üveg nyakán megjelenő dombornyomatokon Finnország jellegzetességei köszönnek vissza, többek között a rénszarvas és az „éjféli nap”, míg a címkéket vibráló színek jellemzik. A márka már korábban is díjat nyert a Finlandia dizájnnal, és a jövőben is nagy hangsúlyt fektet a művészi kidolgozásra. Az új palackok Magyarországon 2018 júniusától kerülnek a boltok polcaira.
Kapcsolódó cikkeink
A vodka, ami martiniért kiált
A vodka valamikori nem hivatalos definíciójában szerepelt, hogy (elvben) színtelen,…
Tovább olvasom >Háború nyet, vodka da!
Egyes vodkamárkák forgalmára igen, ám a vodka kedveltségére nem volt…
Tovább olvasom >A Coca-Cola HBC tovább erősíti 24/7-es italpartner stratégiáját a Finlandia vodka felvásárlásával
A Coca-Cola HBC AG („Coca-Cola HBC”) örömmel jelenti be, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >