Nagyon cool a vodka új palackja
Új dizájnt kap a Finlandia – mostani megjelenését a jég inspirálta és néhány jellegzetes finn motívum is megjelenik a csomagoláson. A márka immár több mint fél évszázada követi a jég-inspirálta dizájnt, ami a legújabb darabokon is jól tükröződik. A természetes finn alapanyagokból készülő italt a legtisztább forrásvíz és a legkiválóbb Suomi árpa felhasználásával állítják elő.
Az üveg nyakán megjelenő dombornyomatokon Finnország jellegzetességei köszönnek vissza, többek között a rénszarvas és az „éjféli nap”, míg a címkéket vibráló színek jellemzik. A márka már korábban is díjat nyert a Finlandia dizájnnal, és a jövőben is nagy hangsúlyt fektet a művészi kidolgozásra. Az új palackok Magyarországon 2018 júniusától kerülnek a boltok polcaira.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Nem mindennapi kampánnyal rukkolt elő a Nicolaus vodka márka
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei.…
Tovább olvasom >Rangos nemzetközi versenyen arannyal díjazták a Kalinkát
Arany minősítésben részesült a Kalinka Vodka a Meininger’s International Spirits Award (ISW)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >