Nagyobb kasszamentes élelmiszerboltokkal növeli fizikai lábnyomát az Amazon
Hamarosan megnyitja „Amazon Go Grocery” nevű boltját az Amazon. A kiskereskedő a Seattle-i Capitol Hillen található kassza nélküli üzlete négyszer nagyobb térrel rendelkezik, mint a cég első kasszamentes boltja.
Az új boltformátum jól tükrözi az Amazon azon ambícióját, hogy a vásárlók többet költsenek hetene élelmiszerboltjaikban, ezzel növelve a versenyelőnyt olyan cégekkel szemben, mint pl. a Kroger vagy az Albertsons.
Az Amazon kényelmi boltjaiban a vásárlók az Amazon Go alkalmazáson keresztül léphetnek be a kasszamentes boltokba. Sok száz kamera és polcokba épített súlyérzékelő követi, mit tesznek a vásárlók a kosarukba. Amint valaki kilép a boltból, a vásárolt termékek ára azonnal levonódik a kártyájukról anélkül, hogy sorba kellene állniuk, vagy kasszánál fizetniük.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >