Nagyobb kasszamentes élelmiszerboltokkal növeli fizikai lábnyomát az Amazon
Hamarosan megnyitja „Amazon Go Grocery” nevű boltját az Amazon. A kiskereskedő a Seattle-i Capitol Hillen található kassza nélküli üzlete négyszer nagyobb térrel rendelkezik, mint a cég első kasszamentes boltja.
Az új boltformátum jól tükrözi az Amazon azon ambícióját, hogy a vásárlók többet költsenek hetene élelmiszerboltjaikban, ezzel növelve a versenyelőnyt olyan cégekkel szemben, mint pl. a Kroger vagy az Albertsons.
Az Amazon kényelmi boltjaiban a vásárlók az Amazon Go alkalmazáson keresztül léphetnek be a kasszamentes boltokba. Sok száz kamera és polcokba épített súlyérzékelő követi, mit tesznek a vásárlók a kosarukba. Amint valaki kilép a boltból, a vásárolt termékek ára azonnal levonódik a kártyájukról anélkül, hogy sorba kellene állniuk, vagy kasszánál fizetniük.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >