Nagyobb kasszamentes élelmiszerboltokkal növeli fizikai lábnyomát az Amazon
Hamarosan megnyitja „Amazon Go Grocery” nevű boltját az Amazon. A kiskereskedő a Seattle-i Capitol Hillen található kassza nélküli üzlete négyszer nagyobb térrel rendelkezik, mint a cég első kasszamentes boltja.
Az új boltformátum jól tükrözi az Amazon azon ambícióját, hogy a vásárlók többet költsenek hetene élelmiszerboltjaikban, ezzel növelve a versenyelőnyt olyan cégekkel szemben, mint pl. a Kroger vagy az Albertsons.
Az Amazon kényelmi boltjaiban a vásárlók az Amazon Go alkalmazáson keresztül léphetnek be a kasszamentes boltokba. Sok száz kamera és polcokba épített súlyérzékelő követi, mit tesznek a vásárlók a kosarukba. Amint valaki kilép a boltból, a vásárolt termékek ára azonnal levonódik a kártyájukról anélkül, hogy sorba kellene állniuk, vagy kasszánál fizetniük.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >Növelte az eladásokat az Amazon „Climate Pledge Friendly” címkéje
Az Amazon legújabb tanulmánya szerint a Climate Pledge Friendly programhoz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >