Nagyobb kasszamentes élelmiszerboltokkal növeli fizikai lábnyomát az Amazon
Hamarosan megnyitja „Amazon Go Grocery” nevű boltját az Amazon. A kiskereskedő a Seattle-i Capitol Hillen található kassza nélküli üzlete négyszer nagyobb térrel rendelkezik, mint a cég első kasszamentes boltja.
Az új boltformátum jól tükrözi az Amazon azon ambícióját, hogy a vásárlók többet költsenek hetene élelmiszerboltjaikban, ezzel növelve a versenyelőnyt olyan cégekkel szemben, mint pl. a Kroger vagy az Albertsons.
Az Amazon kényelmi boltjaiban a vásárlók az Amazon Go alkalmazáson keresztül léphetnek be a kasszamentes boltokba. Sok száz kamera és polcokba épített súlyérzékelő követi, mit tesznek a vásárlók a kosarukba. Amint valaki kilép a boltból, a vásárolt termékek ára azonnal levonódik a kártyájukról anélkül, hogy sorba kellene állniuk, vagy kasszánál fizetniük.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >