Nagyobb forgalomra számít a PepsiCo az éttermek újranyitásával
Az oltási folyamat felgyorsulásával fokozatosan újranyitó éttermektől remél nagyobb forgalmat, s így az organikus növekedés ütemének növekedését a PepsiCo Inc a második negyedévben.
A vállalat egyes kategóriái „nyertek” a pandémián: a vásárlók sós chipsből, szénsavas üdítőkből, zabkásából nagyobb mennyiségeket tároltak be otthonukban, minek okán a cég első negyedéves bevételei meghaladták a Wall Street várakozásait is.
A PepsiCo szerint az ital üzletág Észak-Amerikában továbbra is jól teljesít majd, míg a snack üzletág a jövőben is „rugalmasan” alkalmazkodik a piachoz. A vállalat ugyanakkor kitart az idei évre előrevetített organikus bevétel növekedésére, valamint a haszonra vonatkozó előrejelzése mellett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >