Nagyobb forgalomra számít a PepsiCo az éttermek újranyitásával
Az oltási folyamat felgyorsulásával fokozatosan újranyitó éttermektől remél nagyobb forgalmat, s így az organikus növekedés ütemének növekedését a PepsiCo Inc a második negyedévben.
A vállalat egyes kategóriái „nyertek” a pandémián: a vásárlók sós chipsből, szénsavas üdítőkből, zabkásából nagyobb mennyiségeket tároltak be otthonukban, minek okán a cég első negyedéves bevételei meghaladták a Wall Street várakozásait is.
A PepsiCo szerint az ital üzletág Észak-Amerikában továbbra is jól teljesít majd, míg a snack üzletág a jövőben is „rugalmasan” alkalmazkodik a piachoz. A vállalat ugyanakkor kitart az idei évre előrevetített organikus bevétel növekedésére, valamint a haszonra vonatkozó előrejelzése mellett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >Az OECD-ben 4,2 százalékra lassult az éves infláció márciusban
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagországaiban a fogyasztói…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
2025 májusától az engedélyeztetési, levegővédelmi, zajvédelmi, hulladékgazdálkodási bírságokat szabályozó, valamint…
Tovább olvasom >