Nagyobb forgalomra számít a PepsiCo az éttermek újranyitásával
Az oltási folyamat felgyorsulásával fokozatosan újranyitó éttermektől remél nagyobb forgalmat, s így az organikus növekedés ütemének növekedését a PepsiCo Inc a második negyedévben.
A vállalat egyes kategóriái „nyertek” a pandémián: a vásárlók sós chipsből, szénsavas üdítőkből, zabkásából nagyobb mennyiségeket tároltak be otthonukban, minek okán a cég első negyedéves bevételei meghaladták a Wall Street várakozásait is.
A PepsiCo szerint az ital üzletág Észak-Amerikában továbbra is jól teljesít majd, míg a snack üzletág a jövőben is „rugalmasan” alkalmazkodik a piachoz. A vállalat ugyanakkor kitart az idei évre előrevetített organikus bevétel növekedésére, valamint a haszonra vonatkozó előrejelzése mellett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >