Nagykorú lett a POSnews
Megjelent a POSnews 18. kiadása. A népszerű ötletadó kiskönyv mindenki számára hasznos, legyen szó tervezőkről, marketinges döntéshozókról vagy beszerzőkről. 500 új csomagolási és displayötletet mutat be a kiadvány.
Az ötletek forrása. A POSnews kiadványban számos példát talál sikeres európai értékesítéshelyi prezentációkra és csomagolási koncepciókra.
Több mint 200 oldal arról, hogy az utóbbi két évben milyen konstrukciókkal jelentek meg a piacon a legismertebb nemzetközi márkagyártók. Legyen szó diszkontokról, elektronikai cikkeket vagy élelmiszereket árusító üzletekről – az értékesítési csatornától, illetve iparágtól függetlenül – az STI Group változatos lehetőségeket sorakoztat fel az értékesítéshelyi termékprezentációra.
A 18. kiadvány összeállításával, illetve a kiadvány nagykorúvá válásával, az STI Group ismét bizonyítani kívánja régóta fennálló csomagolási és POS-szakértelmét. A kiskönyv, amelyet az iparág piros POS bibliájaként is emlegetnek, az elmúlt két évtizedben rendszeresen megjelent.
Ha érdeklődik kiadványunk iránt, lépjen velünk kapcsolatba a service.hu@sti-group.com e-mail címen.
Képaláírás: Az ötletek forrása. A POSnews kiadványban számos példát talál sikeres európai értékesítéshelyi prezentációkra és csomagolási koncepciókra.
Kapcsolódó cikkeink
Színt vált a csomagolás, ha romlik az étel – új találmány forradalmasíthatja az élelmiszer-pazarlás elleni harcot
Három spanyol fiatal, Pilar Granado, Pablo Sosa Domínguez és Luis…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >