Nagydíjas Univer Magyar Ízek

Szerző: trademagazin Dátum: 2006. 11. 20. 08:00

Nagydíjat nyertek a 2006. évi Magyar Termék Nagydíj pályázaton az Univer Product Zrt. Univer Magyar Ízek termékei (Piros Arany, Erős Pista, Édes Anna).A cég ezzel párhuzamosan megkapta a Magyar Újságírók Szövetségének gazdasági újságírók különdíját is, amellyel a vállalat előrelátó tervezését, fejlesztéseit és alkalmazkodóképességét díjazták.
Az Univer a magyar élelmiszeripar immáron közel 60 éve jelentős szereplője. Külső befektető bevonása nélkül, a tradíciókat is szem előtt tartva, töretlenül és tervezetten halad előre, szélesíti termékpalettáját és növeli árbevételét. Az Univer Product Zrt. az Univer cégcsoporton belül az élelmiszer-ipari termékek gyártásáért és értékesítéséért felel, így tevékenysége az alapanyag-termeltetéstől a raktárgazdálkodásig, a technológiai fejlesztéstől a marketingig, a minőségbiztosítástól a piackutatásig terjed. Éves nettó árbevétele tavaly megközelítette a 9,5 milliárd forintot, amely idén közel 9,8 milliárd forintra növekszik.
Széles szortimentjében két csoport bír kiemelt jelentőséggel. Ezek egyike a majonéz, amely kategóriájában piacvezető, az ACNielsen adatai szerint a piacnak mennyiségben 36-38 százalékát mondhatja magáénak. Az Univer állított Magyarországon először elő üzemi körülmények között – vagyis konyhakész – majonézt, s azt 1975 óta referenciaíznek tekintik a piacon.
Stratégiai szempontból pedig az Univer Magyar Ízek a cég talán legfontosabb termékcsoportja. A Piros Arany, az Erős Pista, valamint „szelídített” változata, az Édes Anna, a gulyáskrém, a különböző hagymakrémek mind-mind a hazai ízeket képviselik, s az Univer ezen a területen egyedülálló szakértelmet mondhat magáénak. Ezek a termékek az Univer első „gyermekei”, s két év múlva, a cégcsoport fennállásának 60. évfordulóján 40 éves születésnapjukat ünnepelhetik. A technológia természetesen jelentősen fejlődött a 40 év során, a receptúra viszont pontosan ugyanaz, mint a termék innovációjakor volt.

Kapcsolódó cikkeink