Nagyágyú a magyar piacon
2016 novemberében megnyitotta magyarországi boltját és belépett a hazai piacra az egyik legdinamikusabban bővülő európai franchise, a NaturHouse. A spanyol alapítású dietétikai franchise-t itthon a Natur Diet Zrt. képviseli.
A világszerte 31 országban közel 2300 dietétikai központtal jelen levő Naturhouse alapítása óta eddig 5,5 millió embernek adott tanácsot az egészséges táplálkozáshoz és a fogyókúrához. 2016-ban Amerikába is sikerült betörnie, itt az első üzlet nyitását jövő év elejére tervezik. A hálózat 7 éve szerepel a Franchise Direct TOP 100 franchise listáján.
A Naturhouse minden diabetikai központjában magasan képzett és tapasztalt dietetikusok segítenek a fogyni, illetve egészségesebben táplálkozni vágyóknak a cég szakemberei által kifejlesztett, saját gyártásban készülő természetes étrendkiegészítők és élelmiszerek segítségével. Ezek természetes alapanyagúak, zöldség, gyümölcs és gyógynövény kivonataiból állnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >