Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország 15 éves születésnapi kampánya
15 éves a Lidl Magyarország. Az áruházlánc jubileumi születésnapja kapcsán indított egy hónapos kampány során közel négymillió kódot töltöttek fel a vásárlók. A játékban résztvevők között azonnali, napi és heti nyereményeket sorsoltak, a fődíj pedig 15 évre szóló bevásárlás a Lidl-ben, összesen 18 millió forint értékben volt.
A Lidl Magyarország 2004-ben, 15 évvel ezelőtt nyitotta meg első 12 üzletét, mára pedig 182 áruházával és több mint 6000 munkavállalójával Magyarország legdinamikusabban fejlődő kiskereskedelmi diszkontláncává nőtte ki magát. A vállalat a jubileum apropóján egy óriási, nyereményjátékkal egybekötött születésnapi kampányt indított, mely során a vásárlók közel négymillió kódot töltöttek fel a promóció idejére létrehozott honlapon keresztül vagy küldtek be SMS-ben. A játék során több mint százezer azonnali nyeremény talált gazdára, 27 napi és 4 heti nyertes született. A napi nyertesek egyenként 100 000 forint, a heti nyertesek egy éven keresztül havi 100 000 forint értékű Lidl vásárlási utalványt nyertek.
„Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy megnyertem a Lidl születésnapi fődíját. Rendszeresen járunk a Lidl-be bevásárolni, kislányom javaslatára gyűjtöttük és töltöttük fel a kuponokat. Még sohasem nyertünk semmilyen nyereményjátékon, ezért nagyon meglepődtem, amikor értesítettek, hogy én vagyok a szerencsés nyertes.” – mondta Jakabfiné Hideg Andrea.
„15 éve nyitotta meg első 12 üzletét a Lidl Magyarországon, ezért az idei év nálunk e jeles, 15 éves évforduló ünneplése jegyében telik. Ennek része jubileumi nyereményjátékunk, amelyet azért indítottunk, hogy kifejezzük köszönetünket vásárlóink iránt és tovább erősítsük ezt a köteléket. Nagy örömmel tölt el bennünket a születésnapi kampányunk sikere, és hogy ilyen sokan részt vettek a játékban. Az elmúlt évek alatt a magyar élelmiszer-kiskereskedelem egyik meghatározó szereplőjévé váltunk, mely nem valósulhatott volna meg a hűséges Lidl-vásárlók, a most már több mint 6000 elkötelezett munkavállalónk és a hazai beszállító partnereink nélkül. Ez a nagyszerű, 15 éve tartó siker mindannyiunk közös érdeme és büszkeséggel tölt el bennünket.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >Elindult a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka
Minden eddiginél nagyobb és izgalmasabb nyereményjátékkal robban be a HELL…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >