Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország 15 éves születésnapi kampánya
15 éves a Lidl Magyarország. Az áruházlánc jubileumi születésnapja kapcsán indított egy hónapos kampány során közel négymillió kódot töltöttek fel a vásárlók. A játékban résztvevők között azonnali, napi és heti nyereményeket sorsoltak, a fődíj pedig 15 évre szóló bevásárlás a Lidl-ben, összesen 18 millió forint értékben volt.
A Lidl Magyarország 2004-ben, 15 évvel ezelőtt nyitotta meg első 12 üzletét, mára pedig 182 áruházával és több mint 6000 munkavállalójával Magyarország legdinamikusabban fejlődő kiskereskedelmi diszkontláncává nőtte ki magát. A vállalat a jubileum apropóján egy óriási, nyereményjátékkal egybekötött születésnapi kampányt indított, mely során a vásárlók közel négymillió kódot töltöttek fel a promóció idejére létrehozott honlapon keresztül vagy küldtek be SMS-ben. A játék során több mint százezer azonnali nyeremény talált gazdára, 27 napi és 4 heti nyertes született. A napi nyertesek egyenként 100 000 forint, a heti nyertesek egy éven keresztül havi 100 000 forint értékű Lidl vásárlási utalványt nyertek.
„Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy megnyertem a Lidl születésnapi fődíját. Rendszeresen járunk a Lidl-be bevásárolni, kislányom javaslatára gyűjtöttük és töltöttük fel a kuponokat. Még sohasem nyertünk semmilyen nyereményjátékon, ezért nagyon meglepődtem, amikor értesítettek, hogy én vagyok a szerencsés nyertes.” – mondta Jakabfiné Hideg Andrea.
„15 éve nyitotta meg első 12 üzletét a Lidl Magyarországon, ezért az idei év nálunk e jeles, 15 éves évforduló ünneplése jegyében telik. Ennek része jubileumi nyereményjátékunk, amelyet azért indítottunk, hogy kifejezzük köszönetünket vásárlóink iránt és tovább erősítsük ezt a köteléket. Nagy örömmel tölt el bennünket a születésnapi kampányunk sikere, és hogy ilyen sokan részt vettek a játékban. Az elmúlt évek alatt a magyar élelmiszer-kiskereskedelem egyik meghatározó szereplőjévé váltunk, mely nem valósulhatott volna meg a hűséges Lidl-vásárlók, a most már több mint 6000 elkötelezett munkavállalónk és a hazai beszállító partnereink nélkül. Ez a nagyszerű, 15 éve tartó siker mindannyiunk közös érdeme és büszkeséggel tölt el bennünket.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >