Nagy növekedést remél a HelloFresh az otthonétkezés népszerűsödésétől
Növeli kapacitását a német ételkiszállító HelloFresh, hogy megfeleljen az egyre növekvő igényeknek az USA-ban. Az ételkiszállításból származó eladások világszerte megduplázódtak a harmadik negyedben.
A HelloFresh, amely az USA-t tekinti egyik legfőbb piacának, előre kiporciózott hozzávalókat és recepteket szállít vásárlóinak. Ahogy a többi cég, úgy a HelloFresh is jelentős emelkedést tapasztalt rendelések terén a karantén hónapjai alatt és után.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
Új automatizált üzemet nyitott meg a HelloFresh az Egyesült Királyságban
Automatizált gyártóüzemet nyitott a HelloFresh receptdoboz vállalat Derbyshire-ben, ezzel igyekszik…
Tovább olvasom >Mégsem kell mindig felajánlani a Magyar Postát a webshopoknak kiszállításkor
A Magyar Postával történő kiszállítás lehetőségét a webshopok részéről kötelező…
Tovább olvasom >Sok webáruház keresi a kiskaput a kiszállítás terén
A hazai webáruházaknak egy hónapon belül alkalmazkodniuk kell egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >