Nagy növekedést remél a HelloFresh az otthonétkezés népszerűsödésétől
Növeli kapacitását a német ételkiszállító HelloFresh, hogy megfeleljen az egyre növekvő igényeknek az USA-ban. Az ételkiszállításból származó eladások világszerte megduplázódtak a harmadik negyedben.
A HelloFresh, amely az USA-t tekinti egyik legfőbb piacának, előre kiporciózott hozzávalókat és recepteket szállít vásárlóinak. Ahogy a többi cég, úgy a HelloFresh is jelentős emelkedést tapasztalt rendelések terén a karantén hónapjai alatt és után.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
CÖF-CÖKA: a multinacionális cégek a kis falvakat is vegyék fel a kiszállítási portfóliójukba
A Civil Összefogás Fórum (CÖF) – Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány…
Tovább olvasom >Kifizetődő a HelloFresh számára a készételekre való összpontosítás
Miközben az receptdoboz-eladások továbbra is csökkennek, a HelloFreshnek egyre több…
Tovább olvasom >Új automatizált üzemet nyitott meg a HelloFresh az Egyesült Királyságban
Automatizált gyártóüzemet nyitott a HelloFresh receptdoboz vállalat Derbyshire-ben, ezzel igyekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >