Nagy növekedést remél a HelloFresh az otthonétkezés népszerűsödésétől
Növeli kapacitását a német ételkiszállító HelloFresh, hogy megfeleljen az egyre növekvő igényeknek az USA-ban. Az ételkiszállításból származó eladások világszerte megduplázódtak a harmadik negyedben.

Egyre többen főznek otthon
A HelloFresh, amely az USA-t tekinti egyik legfőbb piacának, előre kiporciózott hozzávalókat és recepteket szállít vásárlóinak. Ahogy a többi cég, úgy a HelloFresh is jelentős emelkedést tapasztalt rendelések terén a karantén hónapjai alatt és után.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
Németországban is elindul a HelloFresh ételházhozszállítási szolgáltatása
A HelloFresh bevezette Németországban a Factor nevű készétel-házhozszállítási szolgáltatását, amely…
Tovább olvasom >CÖF-CÖKA: a multinacionális cégek a kis falvakat is vegyék fel a kiszállítási portfóliójukba
A Civil Összefogás Fórum (CÖF) – Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány…
Tovább olvasom >Kifizetődő a HelloFresh számára a készételekre való összpontosítás
Miközben az receptdoboz-eladások továbbra is csökkennek, a HelloFreshnek egyre több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >