Nagy növekedést remél a HelloFresh az otthonétkezés népszerűsödésétől
Növeli kapacitását a német ételkiszállító HelloFresh, hogy megfeleljen az egyre növekvő igényeknek az USA-ban. Az ételkiszállításból származó eladások világszerte megduplázódtak a harmadik negyedben.

Egyre többen főznek otthon
A HelloFresh, amely az USA-t tekinti egyik legfőbb piacának, előre kiporciózott hozzávalókat és recepteket szállít vásárlóinak. Ahogy a többi cég, úgy a HelloFresh is jelentős emelkedést tapasztalt rendelések terén a karantén hónapjai alatt és után.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
Németországban is elindul a HelloFresh ételházhozszállítási szolgáltatása
A HelloFresh bevezette Németországban a Factor nevű készétel-házhozszállítási szolgáltatását, amely…
Tovább olvasom >CÖF-CÖKA: a multinacionális cégek a kis falvakat is vegyék fel a kiszállítási portfóliójukba
A Civil Összefogás Fórum (CÖF) – Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány…
Tovább olvasom >Kifizetődő a HelloFresh számára a készételekre való összpontosítás
Miközben az receptdoboz-eladások továbbra is csökkennek, a HelloFreshnek egyre több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >