Nagy meglepetéssel indította a nyarat a PENNY
Június 12-én nem csak a grillszezon startolt el a diszkont láncnál, de a már jól ismert PENNY autó is, amivel nem mindennapi csomagokkal lepte meg a főváros szerkesztőségeit a PENNY csapata. A grillszezon kezdetével ugyanis házhoz vitték azokat a közönségkedvenc termékeket, amelyek elmaradhatatlan részei egy igazán jó grillpartinak.
A PENNY ez alkalommal is széles kínálattal indította a nyarat, és a már jól bevált, sajátmárkás Grill&Chill termékcsalád grillkolbászai mellett számos, különleges fűszerekben pácolt hússal, grillsajtokkal, fűszerekkel és szószokkal, valamint nagyrészt magyar forrásból származó friss zöldséggel készül a szezonra. Ezen felül még olyan vegán alternatívák is helyet kaptak a boltok polcain, mint például a grill bászka, vagy a sülthagymás és mediterrán griller. Mindezeket a budapesti szerkesztőségek első kézből kóstolhatták meg.
Egy igazán jó sütögetés elengedhetetlen része a jól megérdemelt desszert is, amire a PENNY szintén gondolt. A grill termékek mellett, sajátmárkás Rios jégkrémekkel is meglepte a sajtó munkatársait. A szezonra ugyanis nem csak grill kínálatát bővítette az élelmiszerlánc, de több, mint 100 féle jégkrémmel készül a nyári forróságra. A választékban természetesen megtalálhatóak az olyan slágertermékek, mint a széles ízválasztékban elérhető pálcikás jégkrémek és dobozos fagylaltok.
“Jó érzés volt látni a szerkesztők lelkesedését a meglepetés csomagok láttán, és bízunk benne, hogy vásárlóink is ugyanilyen izgatottan válogatnak majd a nyári szezon bővített kínálatából. Mivel fogyasztóink igényeinek mindig igyekszünk eleget tenni, így ez alkalommal is a széles választék mellett több akcióval is készülünk számukra, hogy még élvezetesebbé tegyük az idei grillszezont is.”
– tette hozzá Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A PENNY emellett a focirajongókra is gondolt. Július közepéig országszerte 5 helyszínen: Budapesten, Debrecenben, Veszprémben, Szegeden és Pécsett várja szurkolói zónákkal az érdeklődőket, ahol számos játék mellett együtt tudják majd nézni a mérkőzéseket.
Kapcsolódó cikkeink
Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Már fillérekért elérhető a csemegekukorica
2024 egyértelműen az időjárás és piaci változások éve a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >