Nagy meglepetéssel indította a nyarat a PENNY
Június 12-én nem csak a grillszezon startolt el a diszkont láncnál, de a már jól ismert PENNY autó is, amivel nem mindennapi csomagokkal lepte meg a főváros szerkesztőségeit a PENNY csapata. A grillszezon kezdetével ugyanis házhoz vitték azokat a közönségkedvenc termékeket, amelyek elmaradhatatlan részei egy igazán jó grillpartinak.
A PENNY ez alkalommal is széles kínálattal indította a nyarat, és a már jól bevált, sajátmárkás Grill&Chill termékcsalád grillkolbászai mellett számos, különleges fűszerekben pácolt hússal, grillsajtokkal, fűszerekkel és szószokkal, valamint nagyrészt magyar forrásból származó friss zöldséggel készül a szezonra. Ezen felül még olyan vegán alternatívák is helyet kaptak a boltok polcain, mint például a grill bászka, vagy a sülthagymás és mediterrán griller. Mindezeket a budapesti szerkesztőségek első kézből kóstolhatták meg.
Egy igazán jó sütögetés elengedhetetlen része a jól megérdemelt desszert is, amire a PENNY szintén gondolt. A grill termékek mellett, sajátmárkás Rios jégkrémekkel is meglepte a sajtó munkatársait. A szezonra ugyanis nem csak grill kínálatát bővítette az élelmiszerlánc, de több, mint 100 féle jégkrémmel készül a nyári forróságra. A választékban természetesen megtalálhatóak az olyan slágertermékek, mint a széles ízválasztékban elérhető pálcikás jégkrémek és dobozos fagylaltok.
“Jó érzés volt látni a szerkesztők lelkesedését a meglepetés csomagok láttán, és bízunk benne, hogy vásárlóink is ugyanilyen izgatottan válogatnak majd a nyári szezon bővített kínálatából. Mivel fogyasztóink igényeinek mindig igyekszünk eleget tenni, így ez alkalommal is a széles választék mellett több akcióval is készülünk számukra, hogy még élvezetesebbé tegyük az idei grillszezont is.”
– tette hozzá Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A PENNY emellett a focirajongókra is gondolt. Július közepéig országszerte 5 helyszínen: Budapesten, Debrecenben, Veszprémben, Szegeden és Pécsett várja szurkolói zónákkal az érdeklődőket, ahol számos játék mellett együtt tudják majd nézni a mérkőzéseket.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Így alakul a nyitvatartás a PENNY üzletekben a hosszúhétvégén
A PENNY magyarországi üzletei november elsején, pénteken zárva tartanak, ugyanakkor…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >