Nagy dobásra készül Törökországban a Carrefour
A Carrefour 100 további hiper-, illetve szupermarket megnyitását tervezi 2010-ben Törökországban, a 2009-re tervezett 60 után – jelentette be a francia kiskereskedelmi lánc.
A kiskereskedelmi lánc ezenfelül további 100 áruház megnyitását tervezi Hard Discount márkanév alatt, szintén a jövő évben.
A cég szóvivő útján közölt álláspontja szerint ez a nagyberuházások és az erős növekedés időszaka Törökországban. Ezt támasztja alá, hogy a fogyasztói vásárlások várhatóan évi 6,7 százalékos növekedést érnek el 2012-re, szemben a 2008-as 2 százalékkal – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >