Nagy dobásra készül Törökországban a Carrefour
A Carrefour 100 további hiper-, illetve szupermarket megnyitását tervezi 2010-ben Törökországban, a 2009-re tervezett 60 után – jelentette be a francia kiskereskedelmi lánc.
A kiskereskedelmi lánc ezenfelül további 100 áruház megnyitását tervezi Hard Discount márkanév alatt, szintén a jövő évben.
A cég szóvivő útján közölt álláspontja szerint ez a nagyberuházások és az erős növekedés időszaka Törökországban. Ezt támasztja alá, hogy a fogyasztói vásárlások várhatóan évi 6,7 százalékos növekedést érnek el 2012-re, szemben a 2008-as 2 százalékkal – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >