Nagy dobás a Pepsitől az energiaital-piacon
A PepsiCo Inc új frontot nyitott a Coca-Cola Co-val folytatott versenyben, amikor bejelentette, hogy 3,85 milliárd dollárért megvásárolta a Rockstar Energy Beveragest.
A megállapodással a cég az egészségtudatos fogyasztók által egyre inkább elkerült sós snackektől és cukros üdítőitaloktól való üzleti függés mérséklését is célozza. Ennek jegyében vásárolta meg a cég a dél-afrikai cereália- és gyümölcslégyártó Pioneer Food Groupot is, miután bezárta a SodaStreamet.
A Rockstar termékek forgalmazását egyes piacokon már most is a PepsiCo végzi, bár piaci jelenléte az energiaital-piacon riválisánál így is mérsékeltebb – a Mountain Dew Kickstart és a Mountain Dew Game Fuel márkákra korlátozódik.
A 2001-ben alapított Las Vegas-i márka, a Rockstar ízvariánsaival és kétszer nagyobb kiszerelésméretével eredetileg a Red Bullt vette célba, de messze elmarad az osztrák óriástól csakúgy, mint a Monstertől – e két márka együttesen a globális energiaital-piac egyharmadát adja.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >