Nagy dobás a Pepsitől az energiaital-piacon
A PepsiCo Inc új frontot nyitott a Coca-Cola Co-val folytatott versenyben, amikor bejelentette, hogy 3,85 milliárd dollárért megvásárolta a Rockstar Energy Beveragest.
A megállapodással a cég az egészségtudatos fogyasztók által egyre inkább elkerült sós snackektől és cukros üdítőitaloktól való üzleti függés mérséklését is célozza. Ennek jegyében vásárolta meg a cég a dél-afrikai cereália- és gyümölcslégyártó Pioneer Food Groupot is, miután bezárta a SodaStreamet.
A Rockstar termékek forgalmazását egyes piacokon már most is a PepsiCo végzi, bár piaci jelenléte az energiaital-piacon riválisánál így is mérsékeltebb – a Mountain Dew Kickstart és a Mountain Dew Game Fuel márkákra korlátozódik.
A 2001-ben alapított Las Vegas-i márka, a Rockstar ízvariánsaival és kétszer nagyobb kiszerelésméretével eredetileg a Red Bullt vette célba, de messze elmarad az osztrák óriástól csakúgy, mint a Monstertől – e két márka együttesen a globális energiaital-piac egyharmadát adja.
Kapcsolódó cikkeink
Lezárult a stratégiai felvásárlás: az Eisberg Hungary Kft. mostantól a Green Factory tagja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább erősíti energiaital-portfólióját a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: a kiskereskedelem terhei fékezik a fogyasztói bizalom helyreállását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: Júliusban is nőtt a kiskereskedelmi forgalom, bár havi szinten visszalépés látszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >