Nagy dobás a Pepsitől az energiaital-piacon
A PepsiCo Inc új frontot nyitott a Coca-Cola Co-val folytatott versenyben, amikor bejelentette, hogy 3,85 milliárd dollárért megvásárolta a Rockstar Energy Beveragest.
A megállapodással a cég az egészségtudatos fogyasztók által egyre inkább elkerült sós snackektől és cukros üdítőitaloktól való üzleti függés mérséklését is célozza. Ennek jegyében vásárolta meg a cég a dél-afrikai cereália- és gyümölcslégyártó Pioneer Food Groupot is, miután bezárta a SodaStreamet.
A Rockstar termékek forgalmazását egyes piacokon már most is a PepsiCo végzi, bár piaci jelenléte az energiaital-piacon riválisánál így is mérsékeltebb – a Mountain Dew Kickstart és a Mountain Dew Game Fuel márkákra korlátozódik.
A 2001-ben alapított Las Vegas-i márka, a Rockstar ízvariánsaival és kétszer nagyobb kiszerelésméretével eredetileg a Red Bullt vette célba, de messze elmarad az osztrák óriástól csakúgy, mint a Monstertől – e két márka együttesen a globális energiaital-piac egyharmadát adja.
Kapcsolódó cikkeink
PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >A PepsiCo a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosává válik
A PepsiCo bejelentette, hogy teljes egészében megszerzi a Sabra Dipping…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >