Nagy-Britanniában az év üzlete lett a Lidl
Nagy-Britanniában az Iceland, a Sainsbury’s, a Tesco és a fő vetélytárs, az ALDI ellenében a Lidl nyerte el a „Supermarket of the Year” címet a 2020-as Retail Industry Awardson.
A zsűri méltatta a Lidl brit családoknak elérhető áron kínált frissáru-választékát és a gyerekek helyes táplálkozása, valamint saját beszállítóinak támogatása érdekében tett erőfeszítéseit.
Amellett, hogy az Év boltja lett, a Lidl GB idén másodjára érdemelte ki a „Legfenntarthatóbb kereskedő” díjat, valamint harmadik alkalommal nyerte el az „Év frissáru-kereskedője”, negyedjére pedig az „Év frissvirág-kereskedője” címet.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Kiflivending – A nap videója
Sokféle extrém vendingautomatát láttunk (és mutattunk be) már, de a…
Tovább olvasom >DRS megtakarítási kártyát vezet be az Aldi Írországban
Új Deposit Return Scheme (DRS) megtakarítási kártyát vezetett be az…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >