Nagy-Britanniában az év üzlete lett a Lidl
Nagy-Britanniában az Iceland, a Sainsbury’s, a Tesco és a fő vetélytárs, az ALDI ellenében a Lidl nyerte el a „Supermarket of the Year” címet a 2020-as Retail Industry Awardson.
A zsűri méltatta a Lidl brit családoknak elérhető áron kínált frissáru-választékát és a gyerekek helyes táplálkozása, valamint saját beszállítóinak támogatása érdekében tett erőfeszítéseit.
Amellett, hogy az Év boltja lett, a Lidl GB idén másodjára érdemelte ki a „Legfenntarthatóbb kereskedő” díjat, valamint harmadik alkalommal nyerte el az „Év frissáru-kereskedője”, negyedjére pedig az „Év frissvirág-kereskedője” címet.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Már online orvosok is vigyáznak a tescósokra
Júniusban tovább bővítette dolgozói juttatási csomagját a Tesco. A nyár…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >