Nádudvari ízek a Campus Fesztiválon
Egyedülálló régiós együttműködési megállapodást kötött a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft. és a Nádudvari Élelmiszer Kft., melynek eredménye a tizedik debreceni Campus Fesztiválon debütáló két új helyszín lesz, a Nádudvari Gasztro Bisztró és a Nádudvari Gasztro Színpad. A most megkötött együttműködés keretében a fesztivál támogatói közé egy olyan partner került, amely vezető szerepet tölt be a régiós gasztronómiai értékek felmutatásában.
A Hortobágyi Nemzeti Park közelében található, száz százalékban magyar tulajdonú Nádudvari Élelmiszer Kft. több évtizedes tradícióra épülő kiváló minőségű magyar élelmiszerek gyártója. Termékeikkel ezt a több évtizedes hagyományt ápolják, a Nádudvari márkajelzés alatt a regionális ízvilágot hozták összhangba a modern táplálkozás követelményeivel.
„A Nádudvari Élelmiszer Kft. megjelenése a fesztiválon kiemelt fontosságú számunkra, a kezdeményezés egy hosszú távú együttműködés kezdetét jelenti. Egyrészt mert jelenlétükkel két új különleges helyszínnel gazdagodott a fesztivál kínálata, illetve a cég az első olyan régiós támogatója a fesztiválnak, amely kifejezetten helyi központtal és helyi gazdaságokat támogató filozófiával rendelkezik.” – mondta a megállapodás kapcsán Miklósvölgyi Péter fesztiváligazgató.
„Kiemelkedő jelentőségű számunkra a Campus Fesztiválon történő megjelenés, egyrészt mert fontos a régiós ismertség növelése, másrészt pedig ez egyfajta nyitás a fiatalabb generáció irányába. A Nádudvari Gasztro Színpad és Gasztro Bisztró úgy gondolom, sok tízezer fiatal számára fogja közelebb hozni a Nádudvari márkanevet, eljuttatva a márka üzenetét: a vidék íze, a modern kor elvárásainak megfelelve.” – mondta Volosinovszki János, a Nádudvari Élelmiszer Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Szent György-hegyi bornapok: apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a természeti környezetben fejleszteni
Apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a tájba illő fejlesztéseket végrehajtani,…
Tovább olvasom >A Bocuse d’Or főtámogatója
A támogatási megállapodás megújításának köszönhetően 2027-ig biztosan a METRO a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >