myRaben.com: egy rendszer, sok lehetőség
Egy új platform, a myRaben.com megvalósításába kezdett bele 2015 júniusától a Raben Group. Ez egy olyan eszköz, amely összegyűjti a logisztikai operátorral való együttműködésre vonatkozó összes információt az adott helyszínen, ezzel olyan időt takarít meg az ügyfél számára, amelyet egyébként az adatok kigyűjtésére fordított volna.
Az első üzembe helyezett eleme a rendszernek nyomon követi a hazai és nemzetközi szállítás küldeményeit és a raktározási szolgáltatás megrendeléseit. A közeljövőben elkészülő további elemek olyan újabb funkciókat látnak majd el, amelyek fejlesztik az ügyfeleink és a Raben Group vállalatok között a kommunikációt.
Olga Żerkowska, a Raben Polska ügyfélszolgálati vezetője, aki a myRaben.com létrehozásában részt vett, elmondta:
– Az volt a célunk, hogy egy olyan rendszert hozzunk létre, amely az összes információt képes kezelni a Raben Group által kínált bármely szolgáltatásra vonatkozóan. Országtól, nyelvtől és az igénybevett szolgáltatás típusától függetlenül az ügyfelünknek lehetősége van arra, hogy gyorsan hozzáférjen olyan adatokhoz, amelyre az adott helyen és időpontban szüksége lehet.
Az alkalmazásba a www.myRaben.com weboldalon keresztül, illetve a www.raben-group.com weboldalon a “Szállítmány nyomon követése” menü választásával lehet belépni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >