myRaben.com: egy rendszer, sok lehetőség
Egy új platform, a myRaben.com megvalósításába kezdett bele 2015 júniusától a Raben Group. Ez egy olyan eszköz, amely összegyűjti a logisztikai operátorral való együttműködésre vonatkozó összes információt az adott helyszínen, ezzel olyan időt takarít meg az ügyfél számára, amelyet egyébként az adatok kigyűjtésére fordított volna.
Az első üzembe helyezett eleme a rendszernek nyomon követi a hazai és nemzetközi szállítás küldeményeit és a raktározási szolgáltatás megrendeléseit. A közeljövőben elkészülő további elemek olyan újabb funkciókat látnak majd el, amelyek fejlesztik az ügyfeleink és a Raben Group vállalatok között a kommunikációt.
Olga Żerkowska, a Raben Polska ügyfélszolgálati vezetője, aki a myRaben.com létrehozásában részt vett, elmondta:
– Az volt a célunk, hogy egy olyan rendszert hozzunk létre, amely az összes információt képes kezelni a Raben Group által kínált bármely szolgáltatásra vonatkozóan. Országtól, nyelvtől és az igénybevett szolgáltatás típusától függetlenül az ügyfelünknek lehetősége van arra, hogy gyorsan hozzáférjen olyan adatokhoz, amelyre az adott helyen és időpontban szüksége lehet.
Az alkalmazásba a www.myRaben.com weboldalon keresztül, illetve a www.raben-group.com weboldalon a “Szállítmány nyomon követése” menü választásával lehet belépni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >