myRaben.com: egy rendszer, sok lehetőség
Egy új platform, a myRaben.com megvalósításába kezdett bele 2015 júniusától a Raben Group. Ez egy olyan eszköz, amely összegyűjti a logisztikai operátorral való együttműködésre vonatkozó összes információt az adott helyszínen, ezzel olyan időt takarít meg az ügyfél számára, amelyet egyébként az adatok kigyűjtésére fordított volna.
Az első üzembe helyezett eleme a rendszernek nyomon követi a hazai és nemzetközi szállítás küldeményeit és a raktározási szolgáltatás megrendeléseit. A közeljövőben elkészülő további elemek olyan újabb funkciókat látnak majd el, amelyek fejlesztik az ügyfeleink és a Raben Group vállalatok között a kommunikációt.
Olga Żerkowska, a Raben Polska ügyfélszolgálati vezetője, aki a myRaben.com létrehozásában részt vett, elmondta:
– Az volt a célunk, hogy egy olyan rendszert hozzunk létre, amely az összes információt képes kezelni a Raben Group által kínált bármely szolgáltatásra vonatkozóan. Országtól, nyelvtől és az igénybevett szolgáltatás típusától függetlenül az ügyfelünknek lehetősége van arra, hogy gyorsan hozzáférjen olyan adatokhoz, amelyre az adott helyen és időpontban szüksége lehet.
Az alkalmazásba a www.myRaben.com weboldalon keresztül, illetve a www.raben-group.com weboldalon a “Szállítmány nyomon követése” menü választásával lehet belépni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >