Mustár ízű sört hoztak forgalomba Amerikában
A legtöbb búzasör természetes módon élénk sárga színű. Ám ennek az Oskar Blues kézműves sörgyár és a French’s mustármárka együttműködéséből származó nedűnek a színe mögött valami más is az oka: Amerika egyik kedvenc fűszere – írja a fooddive.com nyomán az origo.
A nemzeti mustárnap tiszteletére az Oskar Blues mustárral főzött sört hozott forgalomba.
A sajtóközlemény szerint a sört lime-mal, citrommal, mandarinnal és maracujával is vegyítik, hogy egy igazi frissítő felnőtt ital készüljön, például egy grillezéshez.
A mustár az egyik legnépszerűbb fűszer az Egyesült Államokban. Tavaly az amerikaiak mintegy 85 százaléka említette egy kutatás során, hogy használja. A Globe Newswire becslései szerint a világjárvány az Egyesült Államokban a fűszer-értékesítések növekedését hozta, összesen 8,2 milliárd dollárra becsülve az évi forgalmat.
A nemzeti mustárnapot minden évben augusztus 1-jén tartják. A mustáros sör ezt követően korlátozott ideig érhető el az Oskar Blues kocsmáiban, Coloradóban és Észak-Karolinában, valamint a kézműves sörgyártó webshopjában.
(Fooddive.com, origo)
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >