Munkatársai pénzügyi tudatosságát fejleszti a Tesco
„Pénzügyi Praktikák” címmel országos kampányt indított munkatársai számára a Tesco. Májusban a Magyar Nemzeti Bankkal, a Pénzügyminisztériummal és az Állami Számvevőszékkel együttműködve több helyszínen olyan praktikus tanácsokkal látják el az áruházlánc munkatársait, amik segítenek pénzügyeik tervezésében és kezelésében.
A Tesco társadalmi felelősségvállalási programja keretében csatlakozott két éve a Magyar Nemzeti Bank (MNB) Pénzügyi Navigátor programjához, ami a fogyasztók pénzügyi tudatosságát, a hazai pénzügyi kultúra fejlesztését hivatott segíteni.
Ennek az együttműködésnek a keretében, májusban a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózatának szerződött partnerszervezetei kitelepülnek és fogadják a dolgozókat 20 fővárosi és vidéki Tesco áruházban, valamint előadást tartanak a budaörsi központi irodában. A programhoz a szakmai támogatást az MNB, a Pénzügyminisztérium és az Állami Számvevőszék szakértői biztosítják. A kampány során olyan „jó tudni” jellegű praktikákról kapnak információt az érdeklődő kollégák, mint az egyszerűsített bankváltás, a bankkártya típusok közötti választás, vagy a pénzügyi panaszkezelés kérdése. Mindemellett a pénzügyi szakértők kitérnek az aktuális támogatások, a CSOK, és más lehetőségek bemutatására is. A „Pénzügyi Praktikák” program nagy segítséget nyújt a pénzügyek tudatosabb kezeléséhez.
„A Tesco számára kiemelten fontos a folyamatos tanulás lehetőségének biztosítása a munkatársak részére. Ennek érdekében számos belső tanfolyamot, továbbképzést érhetnek el, csak a tavalyi évben 4896 munkatársunk vett részt valamilyen képzésen, közülük 1221 fő kapott valamilyen államilag elismert képesítést” – mondta Hevesi Nóra. A Tesco kommunikációs vezetője hozzátette: „bízom benne, hogy a munkatársaink hasznosnak találják a „Pénzügyi Praktikák” programot, amely segíti őket mindennapi pénzügyeik tudatosabb tervezésében, egyúttal praktikus tanácsokat is nyújt számukra.”
„A TESCO 2017 óta partnere az MNB-nek, melynek során részt vesz a fogyasztók pénzügyi ismereteinek fejlesztését szolgáló edukációban is. A fogyasztók széles körének elérése után kézenfekvő lépésnek tűnt, az együttműködő partnerek munkavállalóinak direkt megszólítása is. A programot terveink szerint és a tapasztalatokat figyelembe véve folytatjuk és bővítjük” – mondta Szabó József Attila, az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központjának vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >