Munkatársai pénzügyi tudatosságát fejleszti a Tesco
„Pénzügyi Praktikák” címmel országos kampányt indított munkatársai számára a Tesco. Májusban a Magyar Nemzeti Bankkal, a Pénzügyminisztériummal és az Állami Számvevőszékkel együttműködve több helyszínen olyan praktikus tanácsokkal látják el az áruházlánc munkatársait, amik segítenek pénzügyeik tervezésében és kezelésében.
A Tesco társadalmi felelősségvállalási programja keretében csatlakozott két éve a Magyar Nemzeti Bank (MNB) Pénzügyi Navigátor programjához, ami a fogyasztók pénzügyi tudatosságát, a hazai pénzügyi kultúra fejlesztését hivatott segíteni.
Ennek az együttműködésnek a keretében, májusban a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózatának szerződött partnerszervezetei kitelepülnek és fogadják a dolgozókat 20 fővárosi és vidéki Tesco áruházban, valamint előadást tartanak a budaörsi központi irodában. A programhoz a szakmai támogatást az MNB, a Pénzügyminisztérium és az Állami Számvevőszék szakértői biztosítják. A kampány során olyan „jó tudni” jellegű praktikákról kapnak információt az érdeklődő kollégák, mint az egyszerűsített bankváltás, a bankkártya típusok közötti választás, vagy a pénzügyi panaszkezelés kérdése. Mindemellett a pénzügyi szakértők kitérnek az aktuális támogatások, a CSOK, és más lehetőségek bemutatására is. A „Pénzügyi Praktikák” program nagy segítséget nyújt a pénzügyek tudatosabb kezeléséhez.
„A Tesco számára kiemelten fontos a folyamatos tanulás lehetőségének biztosítása a munkatársak részére. Ennek érdekében számos belső tanfolyamot, továbbképzést érhetnek el, csak a tavalyi évben 4896 munkatársunk vett részt valamilyen képzésen, közülük 1221 fő kapott valamilyen államilag elismert képesítést” – mondta Hevesi Nóra. A Tesco kommunikációs vezetője hozzátette: „bízom benne, hogy a munkatársaink hasznosnak találják a „Pénzügyi Praktikák” programot, amely segíti őket mindennapi pénzügyeik tudatosabb tervezésében, egyúttal praktikus tanácsokat is nyújt számukra.”
„A TESCO 2017 óta partnere az MNB-nek, melynek során részt vesz a fogyasztók pénzügyi ismereteinek fejlesztését szolgáló edukációban is. A fogyasztók széles körének elérése után kézenfekvő lépésnek tűnt, az együttműködő partnerek munkavállalóinak direkt megszólítása is. A programot terveink szerint és a tapasztalatokat figyelembe véve folytatjuk és bővítjük” – mondta Szabó József Attila, az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központjának vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Az Allee-ban adták át az ország első beltéri antenna rendszerét, amelyen mindhárom mobilszolgáltató 5G hálózata elérhető
A több szolgáltatót kiszolgáló beltéri hálózat egyedülálló az országban, különlegessége,…
Tovább olvasom >Tízből hét fiatal dolgozna külföldön
A külföldi munkatapasztalattal nem rendelkező magyarok fele nyitott arra, hogy…
Tovább olvasom >