Műanyagmentes multipack konzervek a Tescónál
A Tesco az Egyesült Királyságban márciustól megszünteti a műanyag csomagolást az üzleteiben kapható összecsomagolt konzervtermékek esetében. A lépés a saját márkás termékei fenntarthatóságának növelésére irányul, de érinti az általa árusított egyes márkázott termékeket (pl. Heinz and Beanz) is. A multipack árak ugyanakkor összecsomagolás nélkül is elérhetők.
A vásárlóknak több mint 40%-a vásárol multipackot a Tesco-boltokban, aminek következtében jelentős hatása lehet az intézkedésnek a műanyag csomagolás mennyiségére: a napi szinten eladott 183 000 multipack esetében ez akár 350 tonna műanyag felhasználását teszi szükségtelenné.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú hűtéstechnológiával csökkenti energiaköltségeit a brit Tesco
Mesterséges intelligencia (AI) alapú hűtéstechnológiát vezetett be a brit Tesco,…
Tovább olvasom >Tesco UK: tíz százalékkal nőtt az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú italok iránti kereslet
A brit Tesco az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú termékek iránti…
Tovább olvasom >Az Aldi lett a legolcsóbb szupermarket 2023-ban az Egyesült Királyságban
Az Aldi lett az év legolcsóbb szupermarketje 2023-ban, ezzel a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >