Műanyagmentes multipack konzervek a Tescónál
A Tesco az Egyesült Királyságban márciustól megszünteti a műanyag csomagolást az üzleteiben kapható összecsomagolt konzervtermékek esetében. A lépés a saját márkás termékei fenntarthatóságának növelésére irányul, de érinti az általa árusított egyes márkázott termékeket (pl. Heinz and Beanz) is. A multipack árak ugyanakkor összecsomagolás nélkül is elérhetők.
A vásárlóknak több mint 40%-a vásárol multipackot a Tesco-boltokban, aminek következtében jelentős hatása lehet az intézkedésnek a műanyag csomagolás mennyiségére: a napi szinten eladott 183 000 multipack esetében ez akár 350 tonna műanyag felhasználását teszi szükségtelenné.
Kapcsolódó cikkeink
Lopásgátló füstgépeket telepít a bolti lopásokkal sújtott üzleteibe a brit Tesco
Füstgépeket helyezett üzembe a brit Tesco egyes üzleteiben, hogy ezekkel…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >Piacteret indított a Tesco az Egyesült Királyságban
Online piacteret indított a brit Tesco, ahol a vásárlók élelmiszerbeszerzéskor…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >