Műanyagmentes csomagolással tér vissza a Piszke Papír
Régi-új szereplő lépett be a hazai papírkereskedelembe, és rajta keresztül ismert hazai márkák is visszakerülnek a boltok polcaira.
Az ágazat meghatározó személyisége, Bodrogai Ferenc nemcsak a Piszke Papír nevet, valamint a Crepto és Szilvia papírhigiéniai termékeket éleszti újjá. Az új program része, hogy megkísérlik a vásárlókkal elfogadtatni a műanyagmentes fogyasztói csomagolást, mind a kéztörlők, mind a WC-papírok esetén egy termékkörben. Ezzel követendő példát mutathatnak az ágazat többi szereplőjének. Ez az innováció változásokat hozhat az egész iparágban, hiszen a kereskedelmi láncok sorra jelentik be, hogy csökkenteni akarják a műanyag csomagolóanyagok mennyiségét.
Bodrogai Ferenc a 2000-es évekre a hazai piac vezető cégévé fejlesztette a lábatlani Forest-Papír Kft.-t, amelynek lakossági üzletágát három éve eladta az olasz Sofidelnek. Az akkor kötött versenytilalmi megállapodás azonban mostanra lejárt, és a szakember újra belép a lakossági piacra. Cége, a Nord Paper Kft. megvásárolta a privatizáció után csődbe ment Piszke Papír olyan közismert márkáit, mint a Crepto és a Szilvia. Bodrogai Ferenc a néhai állami vállalat kereskedelmi vezetőjeként még részt vett abban a szakmai csapatban, amelyik ezeket a márkákat felépítette. A társaság már a Magyar Piszke Papír Kft. nevet felvéve jelenik meg újra a lakossági piacon.
Az újrakezdésben támaszkodhatott a megtartott évi közel 30 ezer tonnás gyártási kapacitására, ami a teljes magyar lakossági és intézményi higiéniai papírfelhasználásnak a harmadát jelenti.
Kecskeméti Attila, a cég kereskedelmi és marketingvezetője elmondta, hogy már folyik a termékeik Hazai Feldolgozású Termék védjegyeztetése. A Forest-Papír a Magyar Termék Nonprofit Kft. egyik alapítója, így természetes, hogy a Magyar Piszke Papír is élni akar az eredetjelölés nyújtotta előnyökkel, hiszen a kutatások egyértelműen azt mutatják, hogy magyar vásárlók előnyben részesítik az ezeket a védjegyeket viselő termékeket. //
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >