Műanyagmentes csomagolással tér vissza a Piszke Papír
Régi-új szereplő lépett be a hazai papírkereskedelembe, és rajta keresztül ismert hazai márkák is visszakerülnek a boltok polcaira.
Az ágazat meghatározó személyisége, Bodrogai Ferenc nemcsak a Piszke Papír nevet, valamint a Crepto és Szilvia papírhigiéniai termékeket éleszti újjá. Az új program része, hogy megkísérlik a vásárlókkal elfogadtatni a műanyagmentes fogyasztói csomagolást, mind a kéztörlők, mind a WC-papírok esetén egy termékkörben. Ezzel követendő példát mutathatnak az ágazat többi szereplőjének. Ez az innováció változásokat hozhat az egész iparágban, hiszen a kereskedelmi láncok sorra jelentik be, hogy csökkenteni akarják a műanyag csomagolóanyagok mennyiségét.
Bodrogai Ferenc a 2000-es évekre a hazai piac vezető cégévé fejlesztette a lábatlani Forest-Papír Kft.-t, amelynek lakossági üzletágát három éve eladta az olasz Sofidelnek. Az akkor kötött versenytilalmi megállapodás azonban mostanra lejárt, és a szakember újra belép a lakossági piacra. Cége, a Nord Paper Kft. megvásárolta a privatizáció után csődbe ment Piszke Papír olyan közismert márkáit, mint a Crepto és a Szilvia. Bodrogai Ferenc a néhai állami vállalat kereskedelmi vezetőjeként még részt vett abban a szakmai csapatban, amelyik ezeket a márkákat felépítette. A társaság már a Magyar Piszke Papír Kft. nevet felvéve jelenik meg újra a lakossági piacon.
Az újrakezdésben támaszkodhatott a megtartott évi közel 30 ezer tonnás gyártási kapacitására, ami a teljes magyar lakossági és intézményi higiéniai papírfelhasználásnak a harmadát jelenti.
Kecskeméti Attila, a cég kereskedelmi és marketingvezetője elmondta, hogy már folyik a termékeik Hazai Feldolgozású Termék védjegyeztetése. A Forest-Papír a Magyar Termék Nonprofit Kft. egyik alapítója, így természetes, hogy a Magyar Piszke Papír is élni akar az eredetjelölés nyújtotta előnyökkel, hiszen a kutatások egyértelműen azt mutatják, hogy magyar vásárlók előnyben részesítik az ezeket a védjegyeket viselő termékeket. //
Kapcsolódó cikkeink
Már csak négy hétig nyújthatók be az egységes kérelmek
2025 május 14-ig 82 432 kérelmet adtak be a gazdálkodók, ennek…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >