Műanyagcsökkentési lépések a Tescónál
Megszüntette a Tesco a multipack csomagolást saját márkás gyümölcslevei, az ásványvizei és szénsavas üdítőitalai esetében, hogy évente 45 millió darab műanyagot iktasson ki működéséből. Az összecsomagolás helyett indított kezdeményezés értelmében a vásárlók azonos darabszámú italt vásárolhatnak – akár többfélét is – a multipack árért.
A lépéssel a tervek szerint 12 millió darab műanyag és ősszel – a becslések szerint – további 33 millió darab kerül kiiktatásra.
A kezdeményezés nem példátlan, hiszen a vállalat híradásai szerint 2020 januárjában 67 millió darab műanyagot spórolt meg azzal, hogy valamennyi márkázott és saját márkás bab-, leves- és tonhalkonzervéről eltávolította a multipack csomagolást.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >