Műanyagcsökkentési lépések a Tescónál
Megszüntette a Tesco a multipack csomagolást saját márkás gyümölcslevei, az ásványvizei és szénsavas üdítőitalai esetében, hogy évente 45 millió darab műanyagot iktasson ki működéséből. Az összecsomagolás helyett indított kezdeményezés értelmében a vásárlók azonos darabszámú italt vásárolhatnak – akár többfélét is – a multipack árért.
A lépéssel a tervek szerint 12 millió darab műanyag és ősszel – a becslések szerint – további 33 millió darab kerül kiiktatásra.
A kezdeményezés nem példátlan, hiszen a vállalat híradásai szerint 2020 januárjában 67 millió darab műanyagot spórolt meg azzal, hogy valamennyi márkázott és saját márkás bab-, leves- és tonhalkonzervéről eltávolította a multipack csomagolást.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >