Műanyagcsökkentési lépések a Tescónál
Megszüntette a Tesco a multipack csomagolást saját márkás gyümölcslevei, az ásványvizei és szénsavas üdítőitalai esetében, hogy évente 45 millió darab műanyagot iktasson ki működéséből. Az összecsomagolás helyett indított kezdeményezés értelmében a vásárlók azonos darabszámú italt vásárolhatnak – akár többfélét is – a multipack árért.
A lépéssel a tervek szerint 12 millió darab műanyag és ősszel – a becslések szerint – további 33 millió darab kerül kiiktatásra.
A kezdeményezés nem példátlan, hiszen a vállalat híradásai szerint 2020 januárjában 67 millió darab műanyagot spórolt meg azzal, hogy valamennyi márkázott és saját márkás bab-, leves- és tonhalkonzervéről eltávolította a multipack csomagolást.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >