Műanyagcsökkentési lépések a Tescónál
Megszüntette a Tesco a multipack csomagolást saját márkás gyümölcslevei, az ásványvizei és szénsavas üdítőitalai esetében, hogy évente 45 millió darab műanyagot iktasson ki működéséből. Az összecsomagolás helyett indított kezdeményezés értelmében a vásárlók azonos darabszámú italt vásárolhatnak – akár többfélét is – a multipack árért.
A lépéssel a tervek szerint 12 millió darab műanyag és ősszel – a becslések szerint – további 33 millió darab kerül kiiktatásra.
A kezdeményezés nem példátlan, hiszen a vállalat híradásai szerint 2020 januárjában 67 millió darab műanyagot spórolt meg azzal, hogy valamennyi márkázott és saját márkás bab-, leves- és tonhalkonzervéről eltávolította a multipack csomagolást.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco élelmiszermentő hősei 73%-kal csökkentették a vállalat élelmiszer-hulladékát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Formálható jövő – Frankó Csuba Dea a Trade magazin Inno d’Or konferenciáján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Raktárbővítéssel erősítik európai jelenlétüket a kínai e-kereskedelmi óriások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a 82. OMÉK, Magyarország legnagyobb agrár- és élelmiszeripari kiállítása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >