Műanyag-szelektálás: a vásárlók össze vannak zavarodva!
A kohézió és az infrastruktúra hiánya összezavarja a fogyasztókat a műanyag-újrahasznosítás kapcsán. Sok vásárló úgy gondolja, a brandeknek és a retailereknek kell vállalniuk a felelősséget azért, hogy a műanyaghulladék mennyisége a lehető legkevesebb legyen.
A PA Consulting felmérése szerint, mivel a hulladékkezelés irányítása hol az önkormányzatok, hol az államok és megyék feladata, a fogyasztók számára nehéz átlátni, mit tegyenek és mit ne az újrahasznosítás terén.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Lesznek gondok kupak-fronton
Kevesebb mint egy hónap múlva, 2024 júliusától kizárólag olyan műanyag…
Tovább olvasom >Czakó Borbála: a gazdaságot értem, az embereket szeretem
Egy rendkívül sikeres életpályát tudhat maga mögött új podcast vendégünk,…
Tovább olvasom >Érkezik a tisztítószerek új generációja?
Az RTL Cápák között című műsorának pénzügyi tanácsadójaként a K&H…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >