Műanyag-szelektálás: a vásárlók össze vannak zavarodva!
A kohézió és az infrastruktúra hiánya összezavarja a fogyasztókat a műanyag-újrahasznosítás kapcsán. Sok vásárló úgy gondolja, a brandeknek és a retailereknek kell vállalniuk a felelősséget azért, hogy a műanyaghulladék mennyisége a lehető legkevesebb legyen.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/06/consumers-confused-about-plastics-recycling-hold-brands-responsible-study-300x174.jpg)
Kié az edukáció felelőssége?
A PA Consulting felmérése szerint, mivel a hulladékkezelés irányítása hol az önkormányzatok, hol az államok és megyék feladata, a fogyasztók számára nehéz átlátni, mit tegyenek és mit ne az újrahasznosítás terén.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Lesznek gondok kupak-fronton
Kevesebb mint egy hónap múlva, 2024 júliusától kizárólag olyan műanyag…
Tovább olvasom >Czakó Borbála: a gazdaságot értem, az embereket szeretem
Egy rendkívül sikeres életpályát tudhat maga mögött új podcast vendégünk,…
Tovább olvasom >Érkezik a tisztítószerek új generációja?
Az RTL Cápák között című műsorának pénzügyi tanácsadójaként a K&H…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >