Műanyag-szelektálás: a vásárlók össze vannak zavarodva!
A kohézió és az infrastruktúra hiánya összezavarja a fogyasztókat a műanyag-újrahasznosítás kapcsán. Sok vásárló úgy gondolja, a brandeknek és a retailereknek kell vállalniuk a felelősséget azért, hogy a műanyaghulladék mennyisége a lehető legkevesebb legyen.

Kié az edukáció felelőssége?
A PA Consulting felmérése szerint, mivel a hulladékkezelés irányítása hol az önkormányzatok, hol az államok és megyék feladata, a fogyasztók számára nehéz átlátni, mit tegyenek és mit ne az újrahasznosítás terén.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A takarítás 2025-ben már nem női feladat, hanem közös felelősség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lesznek gondok kupak-fronton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Czakó Borbála: a gazdaságot értem, az embereket szeretem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás, visszaeső termelés és új exportlehetőségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges hús: forradalmi újítás vagy bizonytalan jövő?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >